Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Słoneczna Zatoka to ośrodek wypoczynkowy oferujący znakomite warunki relaksu bezpośrednio nad kaszubskim jeziorem. Ośrodek składający się z samodzielnych domków oraz pokoi w głównym budynku położony jest nad brzegiem Jeziora Gowidlińskiego, nieopodal granicy Kaszubskiego Parku Krajobrazowego oraz rezerwatu przyrody, 60 km na zachód od Gdańska.
Ośrodek Słoneczna Zatoka proponuje zakwaterowanie w zupełnie nowych całorocznych domkach przeznaczonych na pobyt 4 oraz nawet 8 osób – mniejsze domki mają ok. 30 m2 powierzchni, a większe 65 m2. Można także wybrać 3-osobowy pokój w głównym budynku, który jest po całkowitym remoncie. Zarówno pokoje, jak i domki oferują widok na jezioro oraz dostęp do bezprzewodowego internetu. Dodatkowe wyposażenie pokoi stanowi telewizor, czajnik wraz ze szklankami i sztućcami oraz łazienka z kabiną prysznicową.
Atrakcyjne, nowo oddane do użytkowania, ogrzewane domki składają się z salonu z aneksem kuchennym oraz sypialni. W salonie urządzono strefę wypoczynku z narożnikiem i stolikiem kawowym, telewizorem z funkcją smart, kuchnia zaś jest wyposażona w lodówkę, zmywarkę, płytę indukcyjną, piekarnik z mikrofalą, okap oraz naczynia, garnki, sztućce i inne drobne akcesoria kuchenne. W mniejszych domkach znajduje się antresola z czterema łóżkami oraz łazienka z kabiną prysznicową. W większych domkach przygotowano dwie sypialnie, każda z czterema łóżkami. Każdy domek dysponuje tarasem z meblami ogrodowymi i grillem przed domkiem.
Na terenie ośrodka znajduje się restauracja, w której można spróbować m.in. dań kuchni kaszubskiej. Ponadto każdy domek wyposażony jest w nowoczesny aneks kuchenny ze wszelkimi niezbędnymi sprzętami, a w sąsiedztwie znajdują się restauracje i bary.
Goście Słonecznej Zatoki mogą korzystać z własnej plaży, przystani, wypożyczalni sprzętu sportowego, kortu tenisowego, boiska oraz placu zabaw, a także z powodzeniem oddać się uprawianiu sportów wodnych: kajakarstwa, żeglarstwa, windsurfingu. Istnieje możliwość wypożyczenia kajaków, łodzi i rowerów wodnych.
Gowidlino to duża wioska letniskowa położona na Pojezierzu Kaszubskim, nieopodal granicy Kaszubskiego Parku Krajobrazowego. Osoby przyjeżdżające tutaj na wypoczynek chętnie korzystają z wód Jeziora Gowidlińskiego, będącego częścią dużej rynny polodowcowej. Jezioro posiada malowniczo urozmaiconą linię brzegową, oferując półwyspy, zatoki, a nawet wyspę, stanowi atrakcyjny akwen dla miłośników żeglarstwa czy kajakarstwa. Ośrodek wypoczynkowy Słoneczna Zatoka może stanowić znakomitą bazę do poznania pięknej Szwajcarii Kaszubskiej, a także Trójmiasta.
Co zobaczyć na Kaszubach?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PPUiH Textel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 2, 84-200 Wejherowo, NIP: 5880007183
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Słoneczna Zatoka. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".