Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
The Aquincum Hotel Budapest**** to hotel z termalnym SPA malowniczo położony w Budzie tuż nad Dunajem, w sąsiedztwie Wyspy Małgorzaty. Stanowi doskonałą bazę wypadową do zwiedzania stołecznych zabytków, równocześnie będąc miejscem komfortowego pobytu dla osób podróżujących biznesowo. Wyróżnikiem hotelu jest duże strefa SPA bazująca na źródłach termalnych czerpiących leczniczą wodę bezpośrednio z Wyspy Małgorzaty.
Duży hotel Aquincum**** posiada ponad 300 przestronnych i gustownie urządzonych pokoi. Każdy 2-osobowy pokój w standardzie superior wyposażony jest w telewizor z kanałami satelitarnymi, bezprzewodowy dostęp do internetu, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf na laptop, klimatyzację oraz szlafrok. Na życzenie dostępne są minibar oraz zestaw do prasowania. Każdy pokój posiada prywatną łazienkę z wanną, kosmetykami, suszarką do włosów oraz lusterkiem do makijażu.
Na terenie hotelu znajdują się przestronna restauracja Apicius, kameralny bar Spa Bistro oraz znakomity do relaksu czy biznesowego spotkania The River Bar, w którym oprócz drinka zawsze znajdzie się jakaś przekąska.
O najlepszy wypoczynek dba Aronia Spa&Wellness – centrum odnowy biologicznej wykorzystujące lecznicze właściwości termalnych wód z Wyspy Małgorzaty, które znakomicie rozluźniają mięśnie i stawy oraz poprawiają krążenie. Goście hotelu Aquincum**** mogą korzystać z przestronnego basenu do pływania (temperatura wody 26 st.C), dwóch basenów termalnych z leczniczą wodą z Wyspy Małgorzaty (temperatura wody 33 i 38 st.C), centrum fitness, gabinetów zabiegowych oferujących masaże, zabiegi na ciało i relaksujące rytuały spa, saun fińskich, kąpieli parowych czy jacuzzi.
Termalna woda z Wyspy Małgorzaty jest bogata w wapń, magnez, wodorowęglan sodu oraz sól. Skutecznie pomaga złagodzić ból stawów i mięśni oraz ogólnie stany zapalne, nawet krótka kąpiel może znacznie zmniejszyć stres i zrewitalizować cały organizm.
Budapeszt to jedna z najpiękniejszych europejskich stolic, często odwiedzana przez turystów z Polski i potrafiąca się za tę wizytę odwdzięczyć – wielością wrażeń, imponujących widoków czy wydarzeń kulturalno-rozrywkowych.
Największe miasto Węgier formalnie powstało w latach 1872-1873 z połączenia trzech funkcjonujących wcześniej miast: Budy i Obudy na prawym brzegu Dunaju oraz Pesztu. Budapeszt jest metropolią, której populacja sięga niemal dwóch milionów, a życie tętni w wielu dzielnicach. Dunaj, który przez wieki był granicą między Budą i Pesztem, dziś spaja obie części stolicy, a jego nabrzeża stanowią przyjemne trasy spacerowe i widokowe – brzeg Dunaju został wpisany na listę światowego dziedzictwa kultury, na którą trafiły także Zamek Królewski w Budzie, aleja Andrassyego wraz z otoczeniem, pierwszy odcinek budapesztańskiego metra i Plac Bohaterów.
Miejsca, które warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Thermal Hotel Aquincum Zrt., Arpad fejedelem ut. 94, 1036 Budapest, NIP: HU12675818
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest The Aquincum Hotel Budapest . Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".