Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Design Hotel Neruda**** dzięki znakomitej lokalizacji na Hradczanach pozwala poznać Pragę w niezwykle wygodny sposób, a nieszablonowe wnętrza hotelu czynią pobyt w nim prawdziwie wyjątkowym. Unikalna atmosfera hotelu świetnie komponuje się z jego umiejscowieniem w historycznej dzielnicy tuż obok Zamku Praskiego i w zasięgu krótkiego spaceru od Mostu Karola.
Wyróżnikiem Design Hotelu Neruda jest nowoczesny wystrój z klasycznymi elementami, zasługa znanego architekta Borka Sipeka i dekoratorki Barbory Skorpilovej. Hotel Neruda**** oferuje wyjątkowe pokoje dla gości kochających nowoczesne meble, orientalne dywany, malowane kafle i szklane ściany w łazienkach. W każdym pokoju goście mogą korzystać z prywatnego sejfu, telewizji, zestawu do parzenia kawy i herbaty oraz bezprzewodowego internetu. W eleganckich łazienkach nie brakuje kosmetyków, ani suszarki do włosów.
W hotelu znajduje się restauracja śniadaniowa, każdego ranka oferująca wyborne śniadania w formie bogatego bufetu, dzięki którym nie zabraknie energii, by żwawo ruszyć na odkrywanie Pragi. Goście mają do wyboru rozmaite rodzaje pieczywa, także słodkiego, duży wybór wędlin i sera, rozmaite ciepłe posiłki (jajka, bekon, kiełbaski), jogurty, płatki śniadaniowe, marmoladę, świeże owoce i warzywa oraz ciepłe i zimne napoje.
Design Hotel Neruda**** posiada strefę SPA, umożliwiającą korzystanie z sauny i jacuzzi na wyłączność, a także zamówienie masażu – indywidualnego lub w parze. To świetna możliwość relaksu po dniu pełnym wrażeń.
Praga, czeska stolica, oferuje tyle atrakcji, że warto spędzić w niej kilka dni. Jest to miasto wprost idealne do zwiedzania, bo większość wysokiej klasy zabytków znajduje się w zasięgu spaceru, a lokale gastronomiczne, w których tradycyjne posiłki można popić kuflem osławionego czeskiego piwa, są gęsto rozsiane i zapraszają zmęczonych zwiedzaniem na chwilę relaksu przy stole. Piesze przemieszczanie po mieście rozłożonym po obu stronach rzeki Wełtawy oferuje ciekawe i niezapomniane widoki i ujęcia. Jest to miasto bardzo fotogeniczne. W czasie drugiej wojny światowej Praga została poddana Niemcom bez walki, co uchroniło jej zabytkową zabudowę przed zniszczeniem i dziś przyciąga licznych turystów. W roku 1992 całe zabytkowe centrum Pragi zostało wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
Dzisiejsza Praga powstała w 1784 r. z połączenia pięciu wcześniej samodzielnych, lecz powiązanych ze sobą organizmów, których początki sięgają średniowiecza: Starego Miasta, Nowego Miasta, Josefova, Małej Strany i Hradczan – siedziby czeskich władców. Obecnie każda z tych części przyciąga turystów zabytkami, muzeami, galeriami, centrami kulturalnymi, miejscami rozrywkowymi czy widokowymi.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: N Hotels Group spol. s.r.o., Nerudova 44, 11800 Praga 1, NIP: CZ63987279
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Design Hotel Neruda. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".