Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano przytulne pokoje 2- i 3-osobowe z balkonami. Wnętrza są urządzone w klasycznym stylu i wyposażone w płaski telewizor, czajnik, szklanki i bezprzewodowy internet. Dostępne są również leżaki, parawan i ręcznik plażowy. Każdy pokój ma do dyspozycji prywatną łazienkę z kompletem ręczników.
W ośrodku podawane są pyszne i urozmaicone śniadania i kolacje w formie bufetu. Każdy posiłek jest starannie przygotowany ze świeżych i dobrej jakości składników. Na terenie kompleksu znajdują się również dwie budki gastronomiczne: jedna z lodami i goframi, druga z kebabem.
Atrakcją obiektu jest nowoczesne i doskonale wyposażone centrum rehabilitacji, oferujące szeroką gamę zabiegów relaksacyjnych i rehabilitacyjnych, realizowanych przez doświadczonych fizjoterapeutów w oparciu o uprzednie konsultacje z lekarzami. Można skorzystać z szerokiej oferty zabiegów, takich jak: krioterapia miejscowa, kąpiele solankowe, kąpiele perełkowe, okłady borowinowe, lampa sollux, ultradźwięki, inhalacje, masaż klasyczny, masaż wodny, fizjoterapia.
W sezonie letnim dostępny jest odkryty basen z podgrzewaną wodą oraz kort tenisowy. Wielbiciele aktywnego wypoczynku mogą korzystać z zewnętrznej siłowni na świeżym powietrzu oraz wypożyczalni sprzętu sportowego udostępniającej rowery, rakiety tenisowe, piłki do gry, kijki do nordic walking.
W przypadku gorszych warunków atmosferycznych można się wybrać do kawiarni, która jest wyposażona w projektor, bilard i piłkarzyki. Dla dzieci przygotowano plac zabaw i boisko do piłki nożnej. Do dyspozycji Gości jest również miejsce do grillowania oraz na ognisko, a także strefa relaksu z hamakami.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sea Invest Gabryjelski Kocwa Sp.j., ul. Pawła Włodkowica 4, 50-072 Wrocław, NIP: 8971886743
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Morski Park. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".