Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Štacija*** to elegancki obiekt z restauracją położony nad samym morzem, w sąsiedztwie ruin nadmorskiej warowni oraz plaży Šumica w miejscowości Kaštel Lukšić pomiędzy Splitem i Trogirem. To znakomita lokalizacja, by zwiedzić te dwa znane miasta chorwackiego wybrzeża, ale także kasztele – ukryte renesansowe perełki znajdujące się zwykle na nabrzeżu sąsiednich miejscowości.
Hotel Štacija*** oferuje 2-osobowe pokoje typu standard z widokiem na ogród oraz pokoje klasy superior z widokiem na morze. Wnętrza są klimatyzowane, w każdym pokoju jest lodówka, sejf, czajnik, wysokiej jakości łóżka, minibar, TV oraz dostęp do wifi. W łazience na gości czekają ręczniki, kosmetyki i suszarka do włosów.
Hotelowa restauracja oferuje dania, w których łączą się wszystkie smaki Morza Śródziemnego. Nie brakuje pomidorów suszonych w słońcu Dalmacji, oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia na sąsiednich wyspach czy ryb świeżo złowionych przez miejscowych rybaków. Wrażenia ze spożywanych posiłków potęguje pięknie zlokalizowany nadmorski taras. Hotel Štacija*** dysponuje także barem, w którym można doświadczyć chorwackiej kultury picia kawy z panoramicznym widokiem na morze.
W sąsiedztwie hotelu znajdują się boiska sportowe oraz zewnętrzna siłownia, a minutowy spacer dzieli go od plaży Šumica.
Kaštel Lukšić to jedna z nadmorskich miejscowości położonych między Trogirem i Splitem, pomiędzy stromymi wzgórzami i łagodnym dojściem do Adriatyku w środkowej części chorwackiego wybrzeża. W tej okolicy na wybrzeżu kryje się kilka miejscowości z Kaštelem w nazwie, w wielu z nich zachowały się obronne budowle, zabytkowe kościoły, wąskie kamienne uliczki i kameralne, spokojne plaże, które łączy nadmorska promenada.
Dzisiejsza Kaštela powstała jako połączenie siedmiu dawnych obronnych wiosek, w których w XV i XVI wieku lokalni władcy budowali zamki. To właśnie owe dawne zamki rozsiane w siedmiu sąsiednich osadach wyróżniają Kaštelę na tle innych historycznych miast. Miejsce to idealnie nadaje się do spacerów i rowerowych przejażdżek, umożliwiających odkrycie wszystkich dawnych warowni. Miłośnicy pieszych wędrówek i świeżego powietrza ucieszą się z możliwości wejścia na wzgórze Kozjak, ciągnące się przez całą Kaštelę i oferujące wspaniały widok na Adriatyk i wyspy środkowej Dalmacji.
W najbliższym sąsiedztwie hotelu, na urwisku, stoją pozostałości małej fortyfikacji – Kaštel Rušinac przypomina tragiczną historię miłosną Miljenki i Dobriły, chorwackich Romea i Julii z XVII wieku.
Będąc w tej części Chorwacji, warto zapoznać się z bogactwem przyrodniczym kraju i odwiedzić któryś z parków narodowych: PN rzeki Krka czy PN archipelag Kornati, popływać łodzią między wyspami Dalmacji, zwiedzić atrakcyjny duży Split i mały romantyczny Trogir.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Biranj d.o.o., Dobrile 34, 21215 Kastel Luksić, NIP: HR07537230084
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Stacija. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".