Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Crikvenica spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel Crikvenica**** to pięknie odnowiony obiekt usytuowany przy samej nadmorskiej promenadzie, zaledwie 50 m od plaży miejskiej nad Adriatykiem z widokiem na wyspę Krk. Hotel otaczają kawiarnie i małe sklepiki, mieszkając tutaj nie przegapisz żadnego wydarzenia w kurorcie. Pierwszy hotel w tym miejscu wybudowano już w 1902 roku, gdy powstawało tutaj śródziemnomorskie uzdrowisko. W ponad stuletniej historii hotel zmieniał wygląd i właścicieli, ostatni kapitalny remont przeszedł w 2016 roku, by oferować komfortowy pobyt zgodny ze współczesnymi standardami.
Dziś goście mogą korzystać ze starannie zaaranżowanych i nowoczesnych pokoi w standardzie comfort i superior. Wnętrza są klimatyzowane, wyposażone w bezpłatny dostęp do sieci wifi, LCD smart TV, sejf oraz dodatkowo płatny minibar. Każdy pokój posiada elegancką łazienkę z kosmetykami i suszarką do włosów. Goście mogą wybrać widok z pokoju – na miasto lub w kierunku morza.
Restauracja Hotelu Crikvenica**** oferuje połączenie kuchni śródziemnomorskiej i tradycyjnych potraw z różnych regionów Chorwacji, przyrządzanych ze świeżych składników pochodzących z kontynentu i z morza. Hotel posiada także przestronny zadaszony taras otoczony śródziemnomorską roślinnością zaledwie 50 metrów od morza – można tutaj delektować się pierwszą poranna kawą oraz chłonąć wieczorną atmosferę miejskiego deptaka.
Idealnie relaksującym miejscem w Hotelu Crikvenica**** jest strefa SPA z odprężającą łaźnią parową i uwalniającą napięcie sauną fińską. Pobyt w tutejszych saunach sprzyja oczyszczaniu organizmu i budowie jego odporności. Dodatkowo hotel oferuje możliwość bezpłatnego korzystania z miejsc do opalania (leżaków z parasolami) z widokiem na morze i wyspy. Można tutaj delektować się jednym z najpiękniejszych widoków na Riwierze Crikvenickiej i codziennie przeżywać romantyczne zachody słońca.
Jedynie lubiana przez gości riwiery zadrzewiona promenada, zachęcająca do długich spacerów nad morzem, oddziela Hotel Crikvenica**** od miejskiej plaży oraz mariny, obiektów rekreacyjnych i sportowych. Od północy z miejskim kąpieliskiem sąsiaduje natomiast słynna piaszczysta plaża Crikvenica. Tutaj nie sposób się nudzić.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
maks. 1 osoba
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
maks. 4 osoby
maks. 4 osoby
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Crikvenica to miejscowość wypoczynkowo-uzdrowiskowa, która latem wprost tętni życiem. Rozwój letniska rozpoczął się w 1888 r. wraz z budową pierwszej plaży, a wkrótce potem dwóch pierwszych hoteli, które były wówczas najnowocześniejszymi w Europie. Dogodne warunki i przyjemny śródziemnomorski klimat sprawiły, że Crikvenica szybko zyskała wśród arystokratów uznanie idealnego miejsca do wypoczynku.
Dziś wzdłuż całego wybrzeża ciągną się kamieniste i piaszczyste plaże połączone dogodną na spacer promenadą. W miasteczku odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych. Idealna lokalizacja sprawia, że jest to również doskonała baza wypadowa na wycieczki, podczas których goście mogą doświadczyć wszystkich uroków Kvarneru.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Man Planet d.o.o., Strossmayerovo šetalište 8, 51260 Crikvenica, NIP: HR64969769509
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Crikvenica. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!