Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Royal Court Hotel*** to przytulne miejsce w centrum praskiego Nowego Miasta, położone tylko kwadrans spacerem od słynnego Placu Wacława i Muzeum Narodowego. Najbliższa stacja metra oddalona jest o zaledwie 5 minut spacerem.
Hotel Royal Court*** oferuje pokoje wyposażone we wszystko, co niezbędne do komfortowego pobytu w czeskiej stolicy. Pokoje wyposażone są w wygodne łóżka, nowoczesne smart TV, zestawy do herbaty, mini bary oraz prywatne sejfy. W każdym pokoju dostępny jest bezpłatny internet wifi. Wymagający goście, którym zależy na szczególnie wygodnym wypoczynku, będą zadowoleni, wybierając przestronny pokój klasy superior z widokiem na zielony ogród. Pokoje klasy standard idealnie nadają się na podróż służbową czy turystyczny wypad – goście czują się w nich przytulnie i komfortowo. Każdy pokój posiada prywatną łazienkę z ręcznikami i suszarką do włosów, a w pokojach klasy superior dodatkowo czekają szlafroki i kapcie.
W hotelu znajduje się restauracja śniadaniowa, każdego ranka mile zaskakująca podawanym śniadaniem z szerokim wyborem ciepłych dań, warzyw, owoców i ciast. W sąsiedztwie hotelu znajduje się kilka restauracji, barów i kawiarni.
Zwiedzanie Pragi ułatwia bliskość przystanków komunikacji miejskiej – tramwajowego, autobusowego oraz stacji metra.
Praga, czeska stolica, oferuje tyle atrakcji, że warto spędzić w niej kilka dni. Jest to miasto wprost idealne do zwiedzania, bo większość wysokiej klasy zabytków znajduje się w zasięgu spaceru, a lokale gastronomiczne, w których tradycyjne posiłki można popić kuflem osławionego czeskiego piwa, są gęsto rozsiane i zapraszają zmęczonych zwiedzaniem na chwilę relaksu przy stole. Piesze przemieszczanie po mieście rozłożonym po obu stronach rzeki Wełtawy oferuje ciekawe i niezapomniane widoki i ujęcia. Jest to miasto bardzo fotogeniczne. W czasie drugiej wojny światowej Praga została poddana Niemcom bez walki, co uchroniło jej zabytkową zabudowę przed zniszczeniem i dziś przyciąga licznych turystów. W roku 1992 całe zabytkowe centrum Pragi zostało wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
Dzisiejsza Praga powstała w 1784 r. z połączenia pięciu wcześniej samodzielnych, lecz powiązanych ze sobą organizmów, których początki sięgają średniowiecza: Starego Miasta, Nowego Miasta, Josefova, Małej Strany i Hradczan – siedziby czeskich władców. Obecnie każda z tych części przyciąga turystów zabytkami, muzeami, galeriami, centrami kulturalnymi, miejscami rozrywkowymi czy widokowymi.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Royal Court s.r.o., Wenzigova 1873/6, 120 00 Praga 2, NIP: CZ03621553
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Royal Court Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".