Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Mercure Częstochowa spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel Mercure Częstochowa Centrum*** znajduje się w centrum miasta, w sąsiedztwie Sanktuarium na Jasnej Górze oraz dwóch parków, przez które wiedzie droga ku jasnogórskim błoniom. Stanowi świetną bazę zarówno dla chcących spędzić więcej czasu w sanktuarium, jak i dla tych, którzy w Częstochowie są w celach biznesowych lub turystycznych, a także tych, którzy chcą się zapoznać z atrakcjami Jury Krakowsko-Częstochowskiej.
Hotel Mercure Częstochowa Centrum*** oddaje do dyspozycji wygodne, klimatyzowane pokoje, w tym także studia i apartamenty. W każdym pokoju na gości czeka woda mineralna, zestaw do parzenia kawy/herbaty, lodówka, telewizor z kanałami satelitarnymi oraz zasięg szybkiej sieci Wi-Fi. W apartamentach dodatkowo szlafroki i kapcie. Łazienki wyposażono w wanny lub prysznice, suszarki do włosów, a także ręczniki i hotelowe kosmetyki. Z okien pokoi rozpościera się widok na miasto lub na Park Jasnogórski.
Hotelowa restauracja oferuje unikalny wybór dań kuchni międzynarodowej oraz lokalnej, a także win z całego świata, nawet rzadko spotykanych w Polsce.
Hotel Mercure Częstochowa Centrum*** posiada także w pełni wyposażone sale konferencyjne, stanowiąc atrakcyjne miejsce do organizacji konferencji, szkolenia czy spotkania biznesowego.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
15 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
33 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Częstochowa jest położona nad rzeką Wartą w północnej części województwa śląskiego, jednakże historycznie, kulturowo i etnicznie należy do Małopolski. Większość osób przyjeżdża tutaj, by nawiedzić bazylikę i klasztor na Jasnej Górze – główny ośrodek kultu maryjnego i pielgrzymowania w Polsce. Innym ciekawym obiektem sakralnym jest kościół św. Jakuba przy pl. Biegańskiego, mieszczący się w dawnej cerkwi prawosławnej z XIX wieku, dzięki czemu znacząco wyróżnia się architekturą. Świątynia położona jest naprzeciw ratusza – symbolu świeckiej Częstochowy i siedziby miejskiego muzeum. Będąc w Częstochowie, warto odwiedzić Muzeum Zapałek – unikat w skali europejskiej, gdzie można zobaczyć niepowtarzalną, zabytkową linię technologiczną sprzed niemal stu lat.
Przez miasto wiedzie kilka szlaków turystycznych i krajoznawczych pieszych i rowerowych, m.in. szlak turystyczny częstochowskie judaica poświęcony pozostałościom kultury żydowskiej w mieście, cztery jurajskie szlaki rowerowe: Orlich Gniazd (aż do Krakowa), Zygmunta Krasińskiego (do Myszkowa), Dębowcówka (do Poraja) oraz olsztyński. Są także szlaki piesze: szlak Jury Wieluńskiej, szlak Orlich Gniazd czy krótszy szlak walk 7 Dywizji Piechoty – wrzesień 39.
Co zobaczyć w okolicy?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: De Silva Hotels Sp. z o.o., Lompy 33, 46-300 Olesno, NIP: 5761580226
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Mercure Częstochowa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!