Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel ACD Wellness&SPA**** położony jest blisko brzegu morza w czarnogórskiej miejscowości Meljine, 24 km od międzynarodowego lotniska w Tivat i 35 km od lotniska w Dubrowniku. To idealna lokalizacja dla gości przyjeżdżających w celach biznesowych. Tutaj zrelaksujesz się nie tylko nad morzem, ale także w komfortowym centrum odnowy biologicznej (o ile nie ma obostrzeń epidemicznych).
Nowoczesny Hotel ACD**** uzupełnia ofertę nadmorskiego kurortu Herceg Novi. Oferuje pokoje wyposażone zgodnie z wysokimi standardami, z balkonami skierowanymi w stronę morza lub parku. Wszystkie wnętrza są klimatyzowane, pokoje wyposażono w mini bar, telewizor z płaskim ekranem, sejf, zestaw do prasowania oraz czajnik do parzenia kawy i herbaty, a łazienkę w suszarkę do włosów, ręczniki i przybory toaletowe. Pokoje comfort oraz suite posiadają dodatkowe rozkładane łóżka pełniące funkcję dostawek.
Główna hotelowa restauracja serwuje tradycyjne dania kuchni lokalnej oraz międzynarodowej, oferuje do nich szeroki wybór win, dzięki którym wakacyjny relaks będzie jeszcze pełniejszy. W kawiarni można delektować się deserami i ciastami, które codziennie przygotowywane są w miejscowej cukierni. Osoby pragnące intymnej atmosfery mogą udać się na dach, gdzie mieści się ACD Sky Bar, z którego tarasu roztacza się piękny widok na Zatokę Kotorską.
Na dachu hotelu mieści się zewnętrzny basen dostępny w sezonie letnim. Leżąc na leżaku przy basenie można rozkoszować się widokami na Adriatyk, wysepki oraz góry. Dopełnienie relaksu w Hotelu ACD**** stanowi strefa SPA & wellness. Tutejsze centrum odnowy biologicznej oferuje szeroką gamę zabiegów i terapii pod okiem doświadczonej kadry, stosującej techniki łączące pradawne tradycje wschodu i zachodu. Centrum SPA oferuje sauny, chłodzące prysznice, łaźnię turecką, grotę solną, grotę lodową oraz salę VIP z jacuzzi, łóżkiem wodnym i prywatną sauną dla dwojga. Aktualnie strefa SPA jest wyłączona ze względu na obostrzenia epidemiczne.
Osoby prowadzące aktywny tryb życia mogą do woli korzystać z centrum fitness wyposażonego w nowoczesny i urozmaicony sprzęt do różnorodnych ćwiczeń.
Nazywana perłą Czarnogóry Boka Kotorska to przepięknie usytuowana zatoka, głęboko wcinająca się w otoczony górami ląd, oferująca wiele pięknych miejsc widokowych, ale także zachwycających zabytków i tras spacerowych. Niekwestionowanym diamentem okolicy jest średniowieczne miasteczko Kotor, a także sąsiadujący z nim Perast. Ta część Czarnogóry oferuje także liczne możliwości uprawiania sportów wodnych, włącznie z nurkowaniem w jaskiniach.
Samo Meljine to niewielkie letnisko w sąsiedztwie Herceg Novi – miasta położonego między górą, a zatoką i najczęściej odwiedzanego przez turystów kurortu Czarnogóry. Herceg Novi, które wyróżnia śródziemnomorski charakter, posiada zabytkowe Stare Miasto, otoczone murami oraz tureckimi umocnieniami, nazywane jest miastem kwiatów, a wczesną wiosną organizowany jest w nim Festiwal Mimozy.
Miejsca, które warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: ACD d.o.o., Narodnog fronta 60, Meljine, NIP: 81/31 - 01089 - 4
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel ACD Wellness & Spa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".