Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Podgora to malowniczo położona na Makarskiej Riwierze miejscowość ze wspaniałymi widokami na Morze Adriatyckie oraz górski masyw Biokovo (1762 m n.p.m.). Przez miasteczko ciągnie się atrakcyjna kamienna panorama wzdłuż Adraityku, a zagłębiając się w wąskie uliczki można jeszcze znaleźć slady miasta sprzed trzęsienia ziemi, które w 1962 roku uległy zniszczeniu liczne domy w Górnej Podgorze. Pod wpływem katastrofy, mieszkańcy przenieśli się bliżej wybrzeżu i zaczęli rozwijać nowe letnisko. Dziś Podgora, z ładnym portem dla łodzi rybackich, jest jedną z najbardziej atrakcyjnych letniskowych osad w Dalmacji. Odbywają się w niej często rozmaite imprezy i wydarzenia, jak Dzień Podgory, Rybacka Noc, obchody święta patrona św. Wincentego oraz liczne zabawy ludowe.
Co robić w okolicy?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Medora hoteli i ljetovalista, Mrkusića dvori 2, 21327 Podgorka, NIP: 90637704245
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Medora Orbis Camping & Glamping. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".