Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Nadmorskie Klimaty świetnie sprawdzi się dla osób lubiących spokojny wypoczynek i piaszczyste plaże. Nadmorskie Klimaty to nowy kompleks hotelowo-restauracyjny z placem zabaw i terenem rekreacyjnym na świeżym powietrzu, usytuowany 500 metrów od piaszczystej nadbałtyckiej plaży, w spokojnej części Sarbinowa, w gminie Mielno. Do centrum letniskowej miejscowości z nadmorską promenadą jest 900 m. Hotelowa restauracja umożliwia spożywanie posiłków w budynku oraz na zewnątrz, oferuje śniadania i obiadokolacje.
Hotel dysponuje pokojami 2-osobowymi oraz 4-osobowymi, urządzonymi w klasycznym stylu. W pokojach dominują jasne barwy, jest dostęp do internetu. Na wyposażeniu znajdują się wygodne łożka, szafa, lodówka, telewizor, leżaki. W łazience czekają ręczniki, mydło oraz suszarka. Nie ma możliwości dobrania dostawek, ale hotel bezpłatnie oferuje niemowlęce łóżeczko.
Budynki hotelu i restauracji otoczone są terenem wypoczynkowo-rekreacyjnym, na którym można korzystać z leżaków, siłowni na świeżym powietrzu, stołu do ping-ponga, ogrodzonego placu zabaw. Dla Gości przygotowano bezpłatny parking.
Sarbinowo to nadmorska wioska letniskowa położona na Wybrzeżu Słowińskim 8 km na zachód od Mielna i 17 km na północny-zachód od Koszalina. W miejscowości na letników czeka kąpielisko, nadmorska promenada oraz kościół ze stacjami Drogi Krzyżowej namalowanymi przez Jerzego Nowosielskiego. Przykładem rybackiego budownictwa jest okazała chata z dachem krytym trzciną, stojąca w Sarbinowie już od ponad dwustu lat.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Nadmorskie Klimaty Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Strzelecka 2, 62-290 Mieścisko, NIP: 7662001841
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Nadmorskie Klimaty. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".