Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Charlotta*** to urokliwe miejsce w Jedlinie-Zdroju – uzdrowiskowej miejscowości położonej pomiędzy parkami krajobrazowymi Gór Sowich oraz Sudetów Wałbrzyskich. Tutaj znajdziesz mnóstwo zieleni, spokój i wyciszenie oraz świetną bazę wypadową do zwiedzania okolicznych atrakcji. Hotel sąsiaduje z Parkiem Zdrojowym, oferując kojące widoki na park oraz fontannę w ogrodzie. Obiekt pochodzi z początku XX w., został z pietyzmem odrestaurowany pod okiem miłośników zabytków. Otoczenie zachęca do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu.
Hotel Charlotta*** został zaprojektowany także z myślą o osobach z niepełnosprawnościami, nawet łazienki dostosowano dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pokoje są funkcjonalne, dekoracje ścienne tworzą reprodukcje słynnych impresjonistów. W przytulnym budynku hotelowym przygotowano pokoje 2-osobowe oraz 3-osobowe. Każdy pokój posiada dostęp do bezprzewodowego internetu, telewizor LCD z kanałami satelitarnymi, szafę, biurko, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz zestaw do czyszczenia butów. W łazienkach znajdują się bezprogowe kabiny prysznicowe, ręczniki oraz zestawy kosmetyków.
W hotelu znajduje się restauracja oraz drink bar. Każdego poranka Hotel Charlotta*** oferuje bufet śniadaniowy z szeroką gamą różnorodnych dań, gdzie nie brakuje sezonowych owoców i warzyw, najwyższej jakości lokalnych serów i wędlin, ani gorących potraw.
Przygotowano udogodnienia dla dzieci w postaci wanienek, krzesełek do karmienia, łóżeczek niemowlęcych, podgrzewaczy do butelek itp. W restauracji na najmłodszych czeka także dedykowane menu.
Budynek hotelowy otoczony jest ogrodem z zabytkową fontanną, a po sąsiedzku mieści się Park Zdrojowy – dzięki czemu jest gdzie spacerować i odetchnąć pełną piersią. Sama miejscowość położona jest pomiędzy pasmami Gór Wałbrzyskich i Gór Sowich.
Jedlina-Zdrój to otoczone zielenią dolnośląskie uzdrowisko położone na Pogórzu Wałbrzyskim pomiędzy pasmami Gór Sowich i Gór Wałbrzyskich. Nie brakuje tutaj punktów widokowych ani źródeł wody uzdrowiskowej. Hotel Charlotta*** znajduje się w stricte uzdrowiskowej części miejscowości, po sąsiedzku z Parkiem Zdrojowym oraz Domem Zdrojowym, w którym obecnie mieści się sanatorium. Nazwą nawiązuje do pijalni wód mineralnych Charlotta. Liczne alejki zachęcają do spacerów po Parku Zdrojowym, gdzie można skorzystać także z ponad 20 km trasy łączącej sąsiadujące ze sobą gminy Jedlinę-Zdrój i Głuszycę. To trasa dedykowana rowerzystom, biegaczom oraz miłośnikom nordic walking. Nie brakuje na niej drogowskazów ani tablic informacyjnych podających odległości do czołowych atrakcji turystycznych znajdujących się w obu gminach.
Z trzech stron Jedlinę-Zdrój otaczają zalesione stoki wzgórz, z których najwyższa jest góra Borowa (853 m n.p.m.) z wieżą widokową, dokąd prowadzi szlak turystyczny. Miłośnicy zabytków techniki znajdą tutaj piękne wiadukty kolejowe oraz zabytkowe tunele pod torami
Warto odkryć w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Medical Resort Charlotta Sp. z o.o., ul. Leśna 8/4, 58-330 Jedlina-Zdrój, NIP: 1182105804
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Charlotta. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".