Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
W nowym Hotelu Pierina**** położonym w spokojnej części Budvy – najbardziej znanego kurortu Czarnogóry zdołasz poznać wszystkie uroki nadmorskiego miasteczka na wybrzeżu Adriatyku. Budva to nie tylko modny kurort, a także centrum turystyczne, miasto festiwalowe, zabytkowe – prestiżowe miejsce na turystycznej mapie Europy. Tutejsze plaże zaliczane są do najwyższej kategorii, ciągną się wzdłuż 38 km urozmaiconej linii brzegowej z licznymi zatoczkami, przylądkami, wysepkami i piaszczystymi plażami.
Hotel Pierina**** oddaje do dyspozycji Gości przyjemnie zaaranżowane klimatyzowane pokoje z balkonami z widokiem na miasto, góry, a także morze oraz z bezpłatnym Wi-Fi. W każdym pokoju znajduje się minibar, sejf, szafa, biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz łazienka z prysznicem i suszarką do włosów.
Hotel Pierina dysponuje restauracją zapewniającą niezapomniane doznania kulinarne, a jej personel ciepłą i przyjazną atmosferę. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu – obfity i zbilansowany posiłek to najlepszy sposób na rozpoczęcie dnia. Goście mogą korzystać także z hotelowego baru z ładnym tarasem.
W hotelu przygotowano także taras do zażywania kąpieli słonecznych oraz kameralny basen wraz ze wszystkim, co potrzebne: leżakami, parasolkami, sprzętem do dziecięcych zabaw.
Recepcja jest prowadzona całodobowo, więc nie trzeba martwić się o późne zameldowanie. Hotel dysponuje garażowymi miejscami parkingowymi, dzięki czemu Twój samochód będzie mógł bezpiecznie odpocząć po podróży i nienagrzany słońcem służyć Ci podczas lokalnych wycieczek.
Budva to jedno z ciekawszych miejsc czarnogórskiego wybrzeża – jego najpopularniejszy kurort, słynący z licznych wieczornych atrakcji, będących w stanie zadowolić wytrawnych imprezowiczów. Często nazywana miastem młodych. Jednocześnie nie brakuje tutaj miejsc dla miłośników kultury, architektury czy pięknych krajobrazów.
Miasto położone na skalistym półwyspie nad brzegiem morza szczyci się uroczą starówką otoczoną starymi murami, których zwieńczeniem jest nadmorska cytadela. Badania archeologiczne dowodzą, że Ilirowie osiedlili się tutaj jeszcze przed grecką kolonizacją Adriatyku, a na stałe miejsce to jest zasiedlone od czasów rzymskich. Zachowane do dziś średniowieczne mury, fortyfikacje typowe dla starych nadadriatyckich miast, kryją wieże, strzelnice, bramy miejskie, muzea, cerkwie i wąskie uliczki, pozwalające wczuć się w śródziemnomorski klimat, znaleźć swoją ulubioną kawiarenkę czy lodziarnię oraz kawałek cienia nawet w najbardziej upalny dzień.
Co zobaczyć w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Pierina d.o.o., Maksima Gorkog 53, 85310 Budva, NIP: 8131062959
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Pierina. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".