Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Odkryj otoczony lasem Forest Hotel Videc*** będący częścią fantastycznie położonego Pohorje Village Resortu. Nieco ukryty Resort SPA zlokalizowany na wysokości 1050 m na grzbiecie górskim porośniętym pięknym lasem gwarantuje spokój, czyste powietrze i zapierające dech widoki z tarasów. Latem zmysły ukoi intensywna zieleń lasu, a zimą poczujecie się niczym w bajkowej scenerii. Sąsiedztwo najdłuższej oświetlonej trasy narciarskiej w Europie zachęca do przyjazdu miłośników białego szaleństwa.
Forest Hotel Videc*** oferuje 28 ogrzewanych 2-osobowych pokoi z widokiem na zalesioną okolicę. Możliwość dwóch dostawek tworzy dobre warunki dla rodzinnych pobytów. W każdym pokoju znajduje się część jadalna ze stołem obiadowym, biurko, telewizor z płaskim ekranem i kanałami kablowymi oraz dostęp do WiFi, a także prywatna łazienka z kabiną prysznicową lub wanną, toaletą i suszarką do włosów. Pokoje posiadają balkony oferujące kojące widoki.
W hotelu mieści się duża restauracja z tarasem, serwująca śniadania i kolacje w formie bufetu. Kuchnia bazuje na świeżych lokalnych produktach.
Na terenie kompleksu Pohorje Village Resort znajduje się strefa SPA & Wellness z wewnętrznym basenem, saunami, łaźnią turecką, aromatyczną łaźnią parową, jaskinią lodową i strefą relaksu.
Goście przybywający zimą nie musza martwić się o sprzęt narciarski – w hotelu zadbano o narciarnię, w której sprzęt można zostawiać w szafkach. Resort sąsiaduje z Mariborsko Pohorje – największym ośrodkiem narciarskim w Słowenii.
Hočko Pohorje to górska wioska ukryta wśród lasów na grzbiecie, który wyrasta wprost nad Mariborem – miastem w północnej Słowenii, będącym głównym ośrodkiem miejskim krainy zwanej Dolną Styrią. Księstwo Styrii powstało we wczesnym średniowieczu po zasiedleniu wschodnich Alp przez Słowian. Już w 2. Połowie XIII wieku znalazło się pod panowaniem dynastii Habsburgów, stając się jednym z fundamentów ich monarchii. Dziś główna część historycznej Styrii znajduje się w południowej Austrii (jej stolicą jest Graz), a pozostała część leży w granicach Słowenii.
Hočko Pohorje sąsiaduje z Mariborsko Pohorjem – terenem zachwycającym miłośników przyrody. Obszar ten wyróżniają naturalne bujne lasy, polany i pastwiska, czysta woda, wodospady i torfowiska oraz jedyny krzemianowy łańcuch górski w Słowenii. Tutaj także występuje największy motyl w Europie. Zimą działa tu największy ośrodek narciarski w Słowenii, gdzie narciarze mogą korzystać z ponad 42 km tras o wszystkich stopniach trudności. Tutaj właśnie znajduje się najdłuższa oświetlona trasa narciarska w Europie, mierząca 10 km. Narciarzy obsługuje kolejka gondolowa, 5 wyciągów krzesełkowych oraz 16 orczyków. Latem z wyciągu chętnie korzystają rowerzyści, dla których przygotowano tutaj Bike Park Pohorje oraz kilka tras rowerowych. Atrakcją dla szukających adrenaliny jest także zjeżdżalnia grawitacyjna.
25 km na zachód położona jest miejscowość Slovenske Konjice, w której przygotowano ścieżkę w koronach drzew, skąd lasy Pohorje można podziwiać niczym z lotu ptaka.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: 5 Start d.o.o., SLOVENSKA ULICA 16, 2000 Maribor, NIP: SI31767885
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Forest Hotel Videc. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".