Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel położony jest we wschodniej części centrum Budvy, w malowniczej części adriatyckiego wybrzeża. To jedno z ciekawszych miejsc Czarnogóry. Najpopularniejszy kurort kraju słynie z licznych wieczornych atrakcji, będących w stanie zadowolić wytrawnych imprezowiczów. Budva często nazywana jest miastem młodych. Jednocześnie nie brakuje tutaj miejsc dla miłośników kultury, architektury czy pięknych krajobrazów.
Budva to miasto położone na skalistym półwyspie nad brzegiem morza, szczyci się uroczą starówką otoczoną potężnymi murami, których zwieńczeniem jest nadmorska cytadela. Badania archeologiczne dowodzą, że Ilirowie osiedlili się tutaj jeszcze przed grecką kolonizacją Adriatyku, a na stałe miejsce to jest zasiedlone od czasów rzymskich. Zachowane do dziś średniowieczne mury, fortyfikacje typowe dla starych nadadriatyckich miast, kryją wieże, strzelnice, bramy miejskie, muzea, cerkwie i wąskie uliczki, pozwalające wczuć się w śródziemnomorski klimat, znaleźć swoją ulubioną kawiarenkę czy lodziarnię oraz kawałek cienia nawet w najbardziej upalny dzień. Nowe miasto rozłożyło się nad piękną zatoką, a od północy strzegą go skalne ściany gór.
Atrakcje Budvy i okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: D & R Boreta d.o.o., Jadranski put bb, Budva, NIP: ME03110982
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Boutique Hotel Square. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".