Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Położony na zielonym półwyspie z pięknym widokiem na stare miasto w Rovinj Family Hotel Amarin**** to najlepszy wybór na rodzinne wakacje. Nowoczesny i elegancki hotel posiada liczne udogodnienia dla dzieci i dorosłych, które pozwalają wszystkim spędzić tu udany czas. Atrakcyjny kompleks basenów, wellness i spa, oferta gastronomiczna, sale zabaw i starannie zaprojektowane programy animacyjnie w Kids Clubie w pełni oderwą Was od codzienności.
Family Hotel Amarin w Rovinj oferuje ponad 270 gustownie i nowocześnie urządzonych pokoi i cztery przestronne apartamenty. Prawie z wszystkich pokoi rozpościera się niesamowity widok na morze i stare miasto Rovinj. Wszystkie pokoje są klimatyzowane, wyposażone w minibar, smart TV, dostęp do wi-fi, prywatny sejf. Każdy pokój dysponuje własną łazienką z kabiną prysznicową i suszarką do włosów. W hotelu przygotowane 2-osobowe pokoje typu classic, a także pokoje typu standard z możliwością wstawienia jednego lub dwóch dodatkowych łóżek dla dzieci poniżej 14 lat. Są także bardziej przestronne pokoje grand, apartamenty Amarin suite oraz największe pokoje rodzinne Premium Family, z których korzystać mogą rodziny nawet z 4 dzieci (pokój ten posiada dwie łazienki i dwa balkony).
Restauracje Hotelu Amarin dbają o to, by podczas pobytu tutaj nikt nie był głodny. Atrakcyjne posiłki w formie bufetu przyrządzane są w porze śniadania, obiadu i kolacji w restauracji Marvelus. Tutaj czeka także luksusowy bufet dla niemowląt z wyborem zdrowej żywności i możliwością przygotowania świeżych posiłków dla niemowląt. Dodatkowo dostępna jest restauracja Marsea oferująca lokalne przysmaki, chrupiącą pizzę z pieca można zjeść w sezonowym Lovor Real Grill, a orzeźwienia po dniu spędzonym na słońcu najlepiej szukać w Pool & Chill Barze.
Dzięki lokalizacji na półwyspie, goście Family Hotelu Amarin**** mogą cieszyć się ponad kilometrem plaż. Na tych, którzy lubią relaks przy basenie, czeka kompleks zewnętrznych basenów z trzema zbiornikami dedykowanymi dorosłym, dzieciom i niemowlętom. W wypełnionych słodką wodą basenach zainstalowano urządzenia do hydromasażu, na dzieci czeka zjeżdżalnia, a na niemowlęta zraszacze. Co ważne, korzystanie z ręczników, leżaków i parasoli przy basenie oraz na plaży dla hotelowych gości jest bezpłatne.
Family Hotel Amarin jest fantastycznie przygotowany na przyjazd rodzin. Dzieci mogą doświadczyć tutaj różnorodnej rozrywki, programów edukacyjnych, zajęć sportowych oraz po prostu relaksu. Na najmłodszych gości czekają dedykowane im zabiegi wellness i spa, zewnętrzne i kryte baseny, dostosowany program ćwiczeń fitness, Amarin Kids Club – program animacyjny podzielony na kilka grup wiekowych ze starannie zaprojektowanymi całodziennymi zajęciami dostosowanymi do wieku dzieci. Nie brakuje także innowacyjnych placów zabaw na świeżym powietrzu w otoczeniu śródziemnomorskich ogrodów, kącika do nauki, pokoju gier, kina i innych udogodnień. Za dodatkową opłatą możliwe jest umówienie całodziennej opieki nad dziećmi.
Rodzice mogą odprężyć się w stylowej i starannie zaprojektowanej strefie wellness z częścią basenową, centrum fitness, strefą termalną oraz gabinetami zabiegowymi. Nowoczesna strefa termalna z saunami, kąpielami parowymi, basenami chłodzącymi, ścieżką Kneippa oraz Vitality Barem dostępna jest dla gości powyżej 16 roku życia, pozwala odnowić ducha i ciało.
Rovinj to bardzo atrakcyjne miejsce, uważane nie tylko za najpiękniejsze miasto Istrii, ale jedno z bardziej urokliwych w całej Chorwacji. Bywa określane mianem chorwackiego Saint Tropez. Jego historia sięga już VII w p.n.e. Stare Miasto stanowi idealny cel popołudniowego spaceru. Będąc w Rovinj, warto znaleźć czas na wypłynięcie w morze łodzią i zobaczenie kolorowej zabudowy wzgórza z perspektywy wody. Nad miastem góruje wieża katedry św. Eufemii – patronki miasta, w której dzień obchodzone jest święto miasta (16 września). Z kilku muzeów działających w Rovinj warto zwrócić uwagę na interaktywne Batana Eco Museum – poświęcone lokalnym tradycjom rybackim, a nazwą nawiązujące do drewnianej łodzi z płaskim dnem.
Istria to półwysep leżący w północnej części Morza Adriatyckiego, w większości należący do Chorwacji, a częściowo także do Słowenii i Włoch, od północy otoczony jest pasmem górskim. Sam półwysep także jest górzysty, łatwo na nim wejść w kontakt ze zjawiskami krasowymi. Panuje tutaj klimat śródziemnomorski, który doskonale sprzyja wypoczynkowi w okresie letnim, ale także wiosną czy jesienią. Okolica obfituje w rozmaite możliwości spędzania czasu.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Maistra d.d., Obala. V. Nazora 6, 52-210 Rovinj, NIP: HR 25190869349
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Family Hotel Amarin. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".