Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Island Hotel Katarina*** stwarza niezwykłą możliwość ekskluzywnego pobytu na pięknej wyspie rzut kamieniem od malowniczego centrum nadmorskiej miejscowości Rovinj na półwyspie Istria. Zabytkowy Hotel Katarina ukryty jest pośród zadbanej roślinności XIX-wiecznego parku, oferuje unikatowy i niezapomniany pobyt w stylu retro i umożliwia odkrycie własnej zatoczki na wyspie. Bliskość lądu i łatwa przeprawa łodzią pozwalają szybko znaleźć się na wąskich uliczkach atrakcyjnego centrum Rovinja.
110 rustykalnie urządzonych pokoi Island Hotelu Katarina na wyspie Sv. Katarina pozwala cieszyć się pięknym widokiem na morze lub unikatowy park. Wszystkie pokoje są klimatyzowane, wyposażone w TV z kanałami satelitarnymi, dostęp do wi-fi, prywatny sejf, a na życzenie mini bar. Każdy pokój dysponuje własną łazienką z kabiną prysznicową lub wanną i suszarką do włosów. W hotelu przygotowane 2-osobowe pokoje typu standard oraz pokoje z niezapomnianym widokiem na Stare Miasto i morze. Są także przestronne apartamenty executive oraz apartamenty rodzinne, składające się z dwóch sypialni połączonych wewnętrznymi drzwiami (w sypialni dziecięcej wstawiono łóżko piętrowe).
Hotelowe restauracje zachowały swój urok z czasów monarchii austro-węgierskiej – do dziś można podziwiać drewniane belki stropowe oraz zabytkowy taras prowadzący do basenu. W Restauracji Narodowej śniadania i kolacje serwowane są w formie bufetu, dodatkowo można zamawiać dania z urozmaiconej karty. W piątkowe wieczory przy akompaniamencie muzyki na żywo można cieszyć się rybami ze świeżych połowów. Kolejna restauracja a la carte znajduje się na plaży i specjalizuje w kuchni śródziemnomorskiej. Przyjemnymi miejscami do relaksu są Lobby Bar Katarina, Caffeteria przy plaży, Bar Katarina przy basenie oraz Fermata Caffe przy przystani z widokiem na Stare Miasto.
Island Hotel Katarina*** daje unikatową możliwość samodzielnego odkrywania zacisznych plaż ukrytych w zatoczkach wyspy Sv. Katarina. We wschodniej części wyspy dominują lubiane przez gości zatoczki otoczone skałami, na zachodzie natomiast wyrastają z wody klifowe ściany Złota, Srebrna i Brązowa – idealne dla poszukujących adrenaliny i miłośników skoków do wody, Na wyspie każdy może znaleźć swoje ulubione miejsce – dziewicze lub przy basenie. Hotel dysponuje trzema zewnętrznymi basenami z morską wodą, w tym brodzikiem dla dzieci. Przy basenach ustawiono leżaki i parasole.
W swoim tempie goście mogą korzystać z programu rozrywkowego oraz możliwości aktywnego wypoczynku. Aby poprawić nastrój, wystarczy poświęcić trochę czasu na siatkówkę plażową, grę w tenisa lub wypróbować pole do minigolfa. Można także pograć w tenisa stołowego, spacerować z kijkami nordic walking, w hotelowym centrum sportowym wypożyczyć sprzęt wodny lub skorzystać ze szkoły nurkowania albo windsurfingu.
Co ciekawe, wyspa Sv. Katarina ma znaczący polski akcent. W latach 1899-1926 właścicielem wyspy był hrabia Ignacy Karol Korwin-Milewski, bogaty właściciel ziemski. To właśnie on sprowadził na wyspę św. Katarzyny cenionego wówczas architekta Teodora Talowskiego, który zaprojektował dla niego oryginalny pałac na Morzu Adriatyckim.
Rovinj to bardzo atrakcyjne miejsce, uważane nie tylko za najpiękniejsze miasto Istrii, ale jedno z bardziej urokliwych w całej Chorwacji. Bywa określane mianem chorwackiego Saint Tropez. Jego historia sięga już VII w p.n.e. Stare Miasto stanowi idealny cel popołudniowego spaceru. Będąc w Rovinj, warto znaleźć czas na wypłynięcie w morze łodzią i zobaczenie kolorowej zabudowy wzgórza z perspektywy wody. Nad miastem góruje wieża katedry św. Eufemii – patronki miasta, w której dzień obchodzone jest święto miasta (16 września). Z kilku muzeów działających w Rovinj warto zwrócić uwagę na interaktywne Batana Eco Museum – poświęcone lokalnym tradycjom rybackim, a nazwą nawiązujące do drewnianej łodzi z płaskim dnem.
Istria to półwysep leżący w północnej części Morza Adriatyckiego, w większości należący do Chorwacji, a częściowo także do Słowenii i Włoch, od północy otoczony jest pasmem górskim. Sam półwysep także jest górzysty, łatwo na nim wejść w kontakt ze zjawiskami krasowymi. Panuje tutaj klimat śródziemnomorski, który doskonale sprzyja wypoczynkowi w okresie letnim, ale także wiosną czy jesienią. Okolica obfituje w rozmaite możliwości spędzania czasu.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Maistra d.d., Obala. V. Nazora 6, 52-210 Rovinj, NIP: HR 25190869349
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Island Hotel Katarina. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".