Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Górski spełnia standardy Triverna
Hotel Górski to nowoczesny obiekt w znanym górskim kurorcie – Białce Tatrzańskiej, zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie basenów termalnych oraz wyciągów narciarskich, zapewniający kompleksowy wypoczynek w estetycznych góralskich wnętrzach, dzięki wykorzystaniu kamieni oraz drewna nawiązujących wystrojem do górskiej przyrody oraz stylu alpejskiego.
W cichej okolicy tuż obok Term Bania oraz kompleksu narciarskiego Kotelnica Białczańska Hotel Górski oferuje komfortowe, przytulnie urządzone pokoje dla 2-4 osób. Z okien rozpościera się widok na góry, a w indywidualnie ogrzewanych pokojach znajdują się sejf, lodówka, zestaw do parzenia kawy i herbaty, szafa, pościel, biurko, telewizor, wieszaki na ubrania oraz zwiększające wygodę gniazdko koło łóżka. Łazienki wyposażono w kabiny prysznicowe, suszarki do włosów, ręczniki, zestawy kosmetyków.
W hotelu znajduje się restauracja w pięknej, wykończonej drewnem i góralskimi motywami sali jadalnej serwująca potrawy kuchni regionalnej i polskiej, a codziennie rano oferująca smaczne śniadania w formie bufetu.
Dla jeszcze bardziej udanego wypoczynku, hotel Górski umożliwia korzystanie z leśnego SPA (z sauną suchą, łaźnią i jacuzzi), pokoju rekreacyjnego z bilaredem i ping-pongiem oraz nowoczesnej, dobrze wyposażonej siłowni. Dla dzieci przygotowano bawialnię oraz pokój z kulkowymi atrakcjami i zewnętrzny plac zabaw.
Co ważne w narciarskim kurorcie, Goście mogą korzystać tutaj z monitorowanego parkingu oraz nowoczesnej narciarni – każdy pokój posiada do dyspozycji oddzielną szafkę na sprzęt narciarski z funckją suszenia obuwia.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.18 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 3 osoby
30 m2
maks. 4 osoby
Białka Tatrzańska to jeden z najatrakcyjniejszych kurortów górskich w Polsce. Miejscowość jest położona w unikalnej dolinie rzeki Białki. Malownicza rzeka ma swe źródła w Tatrach i na całej długości zachowała górski charakter. Jest jedną z najczystszych rzek w Polsce. W jej środkowym odcinku znajduje się rezerwat przyrody Przełom Białki. Nie jest rozległy – ma około 8 ha. Jego granice wyznaczają dwie wapienne skałki: Obłazowa (od zachodu) oraz Kramnica (od wschodu). To niezwykle urokliwe miejsce było scenerią dla kilku filmów, m.in. „Janosika”.
Zimą Białka Tatrzańska zamienia się w ceniony kurort narciarski. Działają tu liczne wyciągi, trasy są dobrze przygotowane. Bardzo popularna i ceniona jest Kotelnica Białczańska, która posiada aż 8 tras zjazdowych i kilka biegowych. Chętnie odwiedzane są także sąsiadujące z nią Kaniówka, Rusin-Ski, Wysoki Wierch, Zebra, Koziniec, Litwinka. Większość wyciągów obejmuje wspólny system karnetów (Tatra Ski). Fani zimowego szaleństwa mogą korzystać z darmowych ski-busów, a odpłatnie z wypożyczalni sprzętu sportowego oraz pomocy instruktorów.
Co robić w Białce Tatrzańskiej?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel GÓRSKI Jan Kowalczyk, ul. Środkowa 182K, 34-405 Białka Tatrzańska, NIP: 7361272203
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Górski. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!