Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Kadyny to niewielka miejscowość, położona nad Zalewem Wiślanym, której nazwa wywodzi się od imienia pruskiej księżniczki, jej założycielki. Pierwsza wzmianka źródłowa o Kadynach sięga już roku 1255. Zachował się tutaj barokowy pałac, pierwotnie stanowiący własność cesarza Wilhelma II, a w jego pobliżu pałacowa stadnina koni. Kilka majestatycznych dębów zostało uznanych za pomniki przyrody, wśród nich liczący około 1000 lat Dąb Bażyńskiego, w obwodzie mierzący niemal 10 m, o wysokości ok. 25 m.
Nieopodal hotelu i Dębu Jana Bażyńskiego znajduje się rezerwat przyrody „Kadyński Las” z atrakcyjnymi ścieżkami spacerowymi, prowadzącymi do punktu widokowego oraz na Górę Klasztorną. Przez miejscowość przebiega Green Velo Wschodni Szlak Rowerowy. A w trakcie około 15-minutowego spaceru można dotrzeć na piaszczyste plaże nad Zalewem Wiślanym, np. na plażę Srebrna Riwiera.
W sąsiedztwie Kadyn znajduje się klasztor franciszkanów. Zespół klasztorny wzniesiono w latach 80. XVII w. W miejscowości działała wytwórnia majoliki powstała w starej cegielni z końcem XIX w. Pozostałością po dawanej linii kolejowej jest nieczynna stacja kolejowa. Nieco dalej na południe znajduje się kolejny rezerwat przyrody „Buki Wysoczyzny Elbląskiej”.
Zaledwie 4 km na wschód od Kadyn leży miasteczko Tolkmicko, w którym można odnaleźć zabytkowy układ urbanistyczny, gotycki kościół, basztę będącą pozostałością dawnych murów obronnych. Atrakcję stanowi także wieża widokowa czy port w Tolkmicku – największy polski port nad Zalewem Wiślanym. Na południe od miasta, na obszarze Parku Krajobrazowego Wysoczyzny Elbląskiej, znajdują się pozostałości staropruskiego grodziska Wały Tolkmita.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Zen Group Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa, NIP: 7010890832
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Srebrny Dzwon Hotel & Spa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".