Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Radisson Blu**** to jakość i doświadczenie w kulturowym i biznesowym centrum miasta. W kilka minut dojdziesz stąd do głównych atrakcji, instytucji i firm. Świetna lokalizacja i komfortowe pokoje czynią Radisson Blu Hotel doskonałym miejscem zarówno na pobyt prywatny, jak i w celach służbowych. Co ważne, można stąd szybko dojechać na lotnisko w Goleniowie oraz porty lotnicze Berlina.
Radisson Blu Hotel**** oferuje ponad 350 wygodnych pokoi różnej kategorii. Pokoje są elegancko urządzone zgodnie ze standardem sieci Radisson Hotel Group. W każdym pokoju znajduje się m. in. zestaw do parzenia kawy i herbaty, mini bar. W łazience na gości czekają ręczniki, suszarka do włosów oraz bogaty zestaw kosmetyków. Będziesz się tu cieszyć niezmąconym spokojem i komfortowym pobytem.
Restauracja Europa posiada wykwintną ofertę gastronomiczną z daniami kuchni śródziemnomorskiej oraz sezonowymi specjałami. To także tutaj dostępny jest urozmaicony bufet śniadaniowy, dzięki któremu każdego ranka można skomponować smaczny posiłek na początek dnia. W kompleksie mieszczą się dwa bary. Lobby Bar znajduje się przy recepcji, natomiast Copernicus Club na XI piętrze, dzięki czemu zapewnia gościom wspaniały widok na panoramę miasta.
Hotel Radisson Blu**** posiada także atrakcyjną ofertę dla osób chcących się odprężyć. Goście hotelu mogą korzystać z klubu Fitness World, w którym do dyspozycji jest basen, strefa wypoczynku z podgrzewanymi fotelami, sauna i siłownia. Ponadto w hotelu znajduje się przejście do luksusowego centrum Baltica Wellness & Spa z bogatą ofertą zabiegów dla twarzy i ciała.
Szczecin szczyci się terenami zielonymi i zachęca do spacerów. Nieodzowną atrakcją jest wycieczka po porcie stateczkiem Penne Queen lub wypad do Świnoujścia statkiem Odra Queen. Wizytówką miasta są Wały Chrobrego, czyli 500-metrowe tarasy widokowe położone nad Odrą. Nazywa się je jednym z najpiękniejszych miejsc w Europie, można stąd obserwować rozległą panoramę na rzekę oraz port. Do spacerów zapraszają także szczecińskie bulwary z Aleją Żeglarzy oraz Jasne Błonia – szeroki zieleniec sąsiadujący z gmachem Urzędu Miejskiego.
Muzyczne centrum miasta ulokowało się w nowej siedzibie Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza, która choć otwarta jesienią 2014 roku, nawiązuje do tradycji Domu Koncertowego sprzed 130 lat. Jej strzeliste bryły i przeszklona fasada przywodzą na myśl górę lodową w centrum miasta. Z Radisson Blu Hotelu dojdziemy tam spacerem w około 5 minut. Ponadto Filharmonia im. M. Karłowicza w Szczecinie otrzymała nagrodę Unii Europejskiej im. Miesa van der Rohe dla współczesnej architektury.
Warto odwiedzić także:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Pazim Sp. z o.o., Plac Rodła 8, 70-419 Szczecin, NIP: 8510208382
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Radisson Blu Szczecin. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".