Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Przyjazny rodzinom z dziećmi Hotel Carlina*** to nowoczesny obiekt malowniczo położony w sercu Białki Tatrzańskiej – znanego górskiego kurortu i centrum sportów zimowych. Hotel dba o wysokie standardy, by gwarantować komfortowe warunki pobytu dla miłośników przyrody, wycieczek rowerowych, białego szaleństwa oraz szukających odprężenia w basenach termalnych.
Hotel Carlina*** oferuje przestronne pokoje z balkonami dla 2 lub 3 osób oraz dwupokojowe apartamenty dla 4 osób. Z balkonów rozpościerają się piękne widoki na Białkę Tatrzańską, Kotelnicę, Termy Bania i potężne szczyty Tatr. Każdy pokój wyposażony jest w telewizor z kanałami satelitarnymi, minibar, czajnik i zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf oraz łazienkę z kabiną prysznicową, ręcznikami, suszarką do włosów, zestawem kosmetyków hotelowych.
Restauracja hotelu Carlina codziennie przygotowuje dla swych gości śniadania w formie bufetu, a w dalszej części dnia zaprasza na domowe obiadokolacje oraz do baru. Tradycyjne potrawy domowej kuchni wyjątkowo smakują w przytulnym regionalnym wnętrzu dekorowanym drewnem.
Hotel oferuje pomieszczenia, w których można przyjemnie spędzić czas na wypadek niepogody lub zrelaksować się po pełnym atrakcji dniu. Sala rekreacyjna umożliwia grę w bilard, piłkarzyki, cymbergaja oraz gry planszowe. Dodatkowym atutem Hotelu Carlina*** jest strefa SPA 16+, gdzie osoby dorosłe mogą zregenerować się w saunie fińskiej, łaźni parowej lub jacuzzi. Za dodatkową opłatą można także zamówić masaż oraz zabiegi na twarz i ciało.
Hotel Carlina*** w Białce Tatrzańskiej to miejsce przyjazne rodzinie. Na świeżym powietrzu w ogrodzie dzieci cieszą się placem zabaw i trampoliną ogrodową. Pod hotelowym dachem przygotowano natomiast Klub Malucha – salę zabaw, gdzie dzieci mogą spędzić czas z rówieśnikami na bezpiecznej i radosnej zabawie. Klub wyposażony jest w liczne gry oraz kącik artystyczny.
Białka Tatrzańska to jedna z najatrakcyjniejszych miejscowości górskich w Polsce. Tutaj i w okolicy znajdują się liczne wyciągi narciarskie, w tym niezwykle popularna Kotelnica Białczańska (posiada aż 8 tras zjazdowych oraz kilka biegowych) oraz sąsiadujące z nią Kaniówka, Rusin-Ski, Wysoki Wierch, Zebra, Koziniec, Litwinka. Większość z tych wyciągów objęta jest wspólnym systemem karnetów (Tatra Ski), a fani zimowego szaleństwa mogą przemieszczać się pomiędzy wyciągami darmowymi ski-busami, korzystać z wypożyczalni sprzętu sportowego oraz pomocy fachowych instruktorów.
Miejscowość położona jest w dolinie rzeki Białki, która ma swe źródła w Tatrach i na całej długości zachowała górski charakter, co czyni ją unikatową rzeką w skali kraju, a przy okazji jedną z najczystszych rzek w Polsce. W jej środkowym odcinku znajduje się malowniczy rezerwat przyrody Przełom Białki, zwany przez okolicznych mieszkańców "Czerwonymi Skałkami". Nie jest on rozległy – ma około 8 ha, a jego granice tworzą dwie wapienne skałki: położona na zachodzie Obłazowa oraz Kramnica od wschodu.
Co robić, będąc w Białce:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Wiesław Duda Dud-Skór, Klikuszowa 220A, 34-404 Klikuszowa, NIP: 7351015893
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Carlina. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".