Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
We wszystkich częściach rozmieszczone są elegancko urządzone, komfortowe pokoje oraz apartamenty typu suit. Każdy z nich wyposażony jest w: minibar, telewizor, bezprzewodowy internet WiFi oraz łazienkę. Część pokoi oferuje widoki na ogród lub obejmuje prywatny balkon. Dodatkowo, w niektórych pokojach działa klimatyzacja.
W hotelowej restauracji Four Seasons, codziennie rano czekają na gości doskonałe i smaczne śniadania w formie bogatego bufetu. Niezależnie od pory dnia, Szef Kuchni serwuje dania stanowiące niezwykłą kompozycję smakową opartą wyłącznie na świeżych składnikach. W porze letniej posiłki można spożywać na tarasie, z którego roztacza się widok na ogród.
Vis Vita Spa & Beauty to unikalna kombinacja tego, co najlepsze w naturze z wellness, w którym działa m.in. basen i sauna. Osoby spragnione relaksu z pewnością docenią bogatą ofertę masaży oraz zabiegów upiększających i poprawiających samopoczucie.
Miasto Rogaška Slatina słynie z uzdrowisk, ale nie tylko. W 1927 roku została założona tutaj fabryka szkła, która dziś jest jedną z najbardziej znanych fabryk. Produkuje się w niej szkło między innymi dla Waterford Crystal, towar eksportowany jest również do Stanów Zjednoczonych. Fabryka jest otwarta dla zwiedzających.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: SLKI d.o.o., Zdraviliski TRG 11, 3250 Rogaska Slatina, NIP: SI67126618
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Grand Hotel Rogaska. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".