Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Mamaison Le Regina***** to elegancki hotel w stylu butikowym atrakcyjnie usytuowany w centrum Warszawy na Nowym Mieście. Hotel urządzono w historycznym Pałacu Mokronowskich, którego piwnica została zamieniona w ekskluzywną i stylową strefę wellness. Hotel Mamaison sąsiaduje z Multimedialnym Parkiem Fontann położonym nad brzegiem Wisły, a ze Starym Miastem łączy go ul. Freta. Mamaison Hotel Le Regina***** stanowi część oferujących pierwszorzędną obsługę Mamaison Hotels & Residences.
W 58 komfortowych pokojach nowoczesność udanie harmonizuje z elementami historycznymi – niektóre pokoje ozdobione są freskami. Przestronne pokoje superior urzekają ciemnobrązowymi odcieniami, szlachetną satyną i wysokiej jakości skórą. Ich oryginalną dekorację stanowią zachowane freski. Pokoje rodzinne są ciche i przestronne, wykończone drewnem, dodatkowa rozkładana sofa zapewnia komfortowy pobyt rodzinie z dziećmi. Pokoje classic są stylowe i eleganckie. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i wyposażone w nowoczesne łazienki. W każdym pokoju mieści się prywatny sejf, minibar, TV sat oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. W pokojach superior na gości czekają kapcie i szlafroki.
Strefa Spa Mamaison Le Regina to miejsce o szczególnie miłej atmosferze. Urządzona w stylu rzymskim strefa wellness z krytym basenem i sauną stwarza doskonałe warunki wyciszenia się i zrelaksowania po intensywnym dniu. Sala fitness pozwala odbyć wartościowy trening. Istnieje możliwość zamówienia relaksacyjnego masażu wykonanego przez wykwalifikowanego terapeutę oraz ekskluzywnych zabiegów na twarz, dłonie czy ciało.
Hotel oferuje usługi concierge, limuzyny hotelowe, transfery z i na lotnisko, 2 sale konferencyjne ze wsparciem cateringowym, usługi pralnicze, prasowalnicze i czyszczenie obuwia.
Lokalizacja hotelu Mamaison Le Regina***** czyni go idealnym miejscem w podróży służbowej, a także dla miłośników kultury, którzy chcą poczuć autentyczny klimat miasta i odkrywać jego malownicze zakamarki. Krótki spacer pozwoli łatwo dotrzeć na Rynek oraz do Zamku Królewskiego.
Odbudowana po zniszczeniach wojennych Warszawa ma wiele do zaoferowania. Nie tylko jako stolica Polski, ale też prężnie rozwijające się miasto. W jego centrum efektownie rozrasta się strefa biznesowa z okazałymi drapaczami chmur. W ostatnich dekadach powstały atrakcyjne placówki muzealne, zadbano o przestrzeń zieleni miejskiej oraz koryta Wisły. Stworzono dzięki temu wiele dogodnych miejsc spacerowych. Warto pamiętać o parkach, choćby najbardziej znanym, czyli Łazienkach Królewskich. Spacer w Parku Łazienkowskim powinien być obowiązkowym punktem wizyty w Warszawie – to jeden z najpiękniejszych kompleksów ogrodowych w kraju. Centralną część parku zajmuje Pałac na Wyspie – letnia rezydencja ostatniego króla Polski, Stanisława Augusta Poniatowskiego.
Atrakcje Warszawy, które warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: CPI Hotels Poland Sp. z o.o., ul. Kościelna 12, 00-218 Warszawa, NIP: 7010418265
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Mamaison Le Regina. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".