Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Stacio Wellness & Conference**** to nowoczesny i przytulny obiekt nieopodal budapesztańskiego lotniska. Położony zaledwie kilka minut jazdy od międzynarodowego portu lotniczego im. Ferenca Liszta, posiada komfortowe warunki zarówno na wypoczynek w trakcie podróży, jak i bazę wypadową do zwiedzania pięknej węgierskiej stolicy. Hotel znajduje się w cichej i spokojnej okolicy, jest idealnym miejscem dla gości biznesowych.
Hotel Stacio**** superior oferuje 75 komfortowych pokoi, w których można wygodnie odpocząć. Każdy pokój wyposażony jest w dostęp do bezprzewodowego internetu, TV, sejf oraz dodatkowo płatny minibar. W pokoju znajduje się prywatna łazienka z ręcznikami, kosmetykami, suszarką do włosów.
Hotelowa restauracja oferuje otwartą przestrzeń na posiłki w formie urozmaiconych bufetów oraz kameralną atmosferę stolików na piętrze. Śniadania zawsze podawane są w formie bufetu, a kolacje w zależności od obłożenia – jako bufet lub 3-daniowy posiłek. Menu restauracji pozwala także wybrać coś ciekawego z obszernej karty. Znajdziecie tutaj specjały kuchni węgierskiej oraz międzynarodowej, szczególnie śródziemnomorskiej. W karcie win umieszczono najwybitniejsze wina węgierskie, zarówno białe, jak i czerwone, nie brak słynnego Tokaju. Przy restauracji funkcjonuje drink bar z wyborem różnorodnych trunków.
Hotel Stacio pozwala w pełni zregenerować się podczas podróży. Sprzyja temu przyjemnie zaaranżowana strefa wellness z przestronnym basenem z biczami wodnymi i kaskadą. Basen z podgrzewaną wodą, sąsiadujące z nim jacuzzi, sauna fińska, łaźnia parowa, sauna na podczerwień, basen zanurzeniowy, pokój z klimatem morskim oraz terapia Kneippa pozwolą poczuć się niczym nowo narodzony. Doskonale wyposażona siłownia oraz różnorodne masaże sprzyjają ucieczce od codzienności i osiągnięciu pełnego relaksu. Strefa SPA otwarta jest w godz. 6:00-21:00.
Istnieje możliwość wypożyczenia roweru.
Wyróżnikiem hotelu jest wewnętrzy ogród w stylu śródziemnomorskim, gdzie w otoczeniu przyrody można zapomnieć o niedawno odbytej podróży i gwarze lotniska.
Budapeszt to jedna z najpiękniejszych europejskich stolic, często odwiedzana przez turystów z Polski i potrafiąca się za tę wizytę odwdzięczyć – wielością wrażeń, imponujących widoków czy wydarzeń kulturalno-rozrywkowych.
Największe miasto Węgier formalnie powstało w latach 1872-1873 z połączenia trzech funkcjonujących wcześniej miast: Budy i Obudy na prawym brzegu Dunaju oraz Pesztu. Budapeszt jest metropolią, której populacja sięga niemal dwóch milionów, a życie tętni w wielu dzielnicach. Dunaj, który przez wieki był granicą między Budą i Pesztem, dziś spaja obie części stolicy, a jego nabrzeża stanowią przyjemne trasy spacerowe i widokowe – brzeg Dunaju został wpisany na listę światowego dziedzictwa kultury, na którą trafiły także Zamek Królewski w Budzie, aleja Andrassyego wraz z otoczeniem, pierwszy odcinek budapesztańskiego metra i Plac Bohaterów, czyli bliskie sąsiedztwo hotelu Mamaison Residence Izabella.
Atrakcje Budapesztu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Optotel Kft., Szechenyi ut. 20, 2220 Vecses, NIP: HU11971135
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Stacio Wellness & Conference. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".