Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Budapeszt to jedna z najpiękniejszych europejskich stolic, często odwiedzana przez turystów z Polski i potrafiąca się za tę wizytę odwdzięczyć – wielością wrażeń, imponujących widoków czy wydarzeń kulturalno-rozrywkowych.
Największe miasto Węgier formalnie powstało w latach 1872-1873 z połączenia trzech funkcjonujących wcześniej miast: Budy i Obudy na prawym brzegu Dunaju oraz Pesztu. Budapeszt jest metropolią, której populacja sięga niemal dwóch milionów, a życie tętni w wielu dzielnicach. Dunaj, który przez wieki był granicą między Budą i Pesztem, dziś spaja obie części stolicy, a jego nabrzeża stanowią przyjemne trasy spacerowe i widokowe – brzeg Dunaju został wpisany na listę światowego dziedzictwa kultury, na którą trafiły także Zamek Królewski w Budzie, aleja Andrassyego wraz z otoczeniem, pierwszy odcinek budapesztańskiego metra i Plac Bohaterów, czyli bliskie sąsiedztwo hotelu Mamaison Residence Izabella.
Atrakcje Budapesztu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Optotel Kft., Szechenyi ut. 20, 2220 Vecses, NIP: HU11971135
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Stacio Wellness & Conference. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".