Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Hilton Garden Inn**** wyróżnia nie tylko marka gwarantująca komfortowy pobyt, ale także lokalizacja idealna, by zarówno dojechać samochodem, jak i spacerować po Starym Mieście, ciągnących się wzdłuż Wisły bulwarach czy spędzić wieczór w klimatycznej knajpce na Kazimierzu i wrócić z niej niespiesznym spacerem. Hotel spełnia oczekiwania osób podróżujących służbowo oraz w celach wypoczynku i zwiedzania miasta.
Hotel Hilton Garden Inn**** oferuje nowoczesne i stylowo urządzone pokoje z pięknymi widokami na średniowieczne Stare Miasto, zamek wawelski lub zielone osiedle Podwawelskie. Wszystkie pokoje wyposażone są w bezpłatny dostęp do Wi-fi, ergonomiczne miejsce do pracy z dużym biurkiem i ultrawygodne łóżka. Pokoje są klimatyzowane oraz ogrzewane, na wyposażeniu znajdują się także sejf, lodówka, telewizor z kanałami satelitarnymi, zestaw do parzenia kawy i herbaty, żelazko i deska do prasowania, szafa lub garderoba, wieszak na ubrania, gniazdka koło łóżka oraz żel antybakteryjny. W łazience zamontowano wannę lub prysznic, suszarkę do włosów, są także zestawy kosmetyków, ręczniki i papier toaletowy.
W hotelu mieszczą się wyśmienita restauracja, serwująca potrawy kuchni polskiej i międzynarodowej, lobby bar oraz czynny całą dobę sklepik The Shop. Bar Globe posiada akredytację Międzynarodowego Stowarzyszenia Barmanów – to wyjątkowe miejsce na spokojną kawę przed wyjściem czy drinka tuż po powrocie.
Hotel zapewnia wszystko to, czego potrzebujesz do pracy i wypoczynku, szeroki wachlarz usług hotelowych, centrum fitness czynne od 5 rano do 23 oraz całodobowe centrum biznesowe.
Goście doceniają bezpłatny parking – zarówno naziemny, jak i w podziemnym garażu, co w tej lokalizacji Krakowa jest wyjątkowe i niezwykle przydatne.
Kraków – klejnot na turystycznej mapie Polski – nieprzerwanie przyciąga turystów krajowych i zagranicznych. Królewskie miasto oferuje rozrywki dla ciała i duszy, daje także możliwość poznawania atrakcji województwa małopolskiego. Centralna lokalizacja Hotelu Hilton Garden Inn pozwala cieszyć się życiem metropolii w ciągu dnia oraz popołudniowym i wieczornym gwarem uliczek Starego Miasta. Stąd Kraków można przemierzać pieszo niemal we wszystkich kierunkach. Bliskość przystanków komunikacji miejskiej ułatwia także dostanie się w odleglejsze rejony miasta, którego sercem jest Rynek Główny, nad którym królują przepięknie zdobione pałace i kamienice, a co godzinę rozbrzmiewa hejnał mariacki. Wokół reprezentacyjnego placu można przysiąść w którymś z licznych ogródków, napawać się widokiem dorożek, kwiaciarek oraz spacerujących turystów i mieszkańców, którzy równie często zaglądają do centrum swojego miasta. Niedługi spacer dzieli tę część miasta od innej zabytkowo-rozrywkowej dzielnicy – Kazimierza.
Szczególnie polecamy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotels Global Investment Group Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 33, 30-302 Kraków, NIP: 6762308171
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hilton Garden Inn Kraków. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".