Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
HP Park Plaza**** powstał z myślą o Gościach, którzy szukają komfortowego wypoczynku, doskonałej lokalizacji oraz chcą poczuć niesamowity klimat miasta. Hotel zajmuje eksponowane miejsce w centrum Wrocławia, na malowniczym brzegu Odry, w pobliżu urokliwego Ostrowa Tumskiego i blisko rynku.
Hotelu HP Park Plaza**** przygotował pokoje dla wymagających Gości. Pokoje klasy standard plus są klimatyzowane i znakomicie wyposażone – w minibar biurko, sejf, szafę, duże wygodne łóżko (180 x 200 cm) z antyalergiczną pościelą, stolik z dwoma krzesłami oraz wysokiej jakości kosmetyki w łazience z ogrzewaniem podłogowym. W pokoju Goście mogą korzystać także z zestawu do parzenia kawy i herbaty, kapci, szybkiego, bezprzewodowego internetu, i smart TV, czekają na nich również 2 butelki wody mineralnej. W pokojach klasy superior plus dodatkowo zadbano także o szlafroki oraz rozkładaną sofę służącą za miejsce wygodnego odpoczynku w trakcie dnia. Każdy pokój posiada prywatną nowoczesną łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów, kosmetykami i ogrzewaniem podłogowym. Pokoje oferują atrakcyjny widok na rzekę.
Restauracja hotelu HP Park Plaza, z widokiem na Odrę i nadodrzańskie wyspy, to uznane miejsce na kulinarnej mapie Dolnego Śląska. Jej specjalnością są wyjątkowe śniadania, dania kuchni dolnośląskiej i europejskiej oraz świeże domowe ciasta, desery i torty. Bufet śniadaniowy to bogata oferta gorących dań, pieczywa, serów oraz sezonowych owoców i napojów. Idealnym miejscem na spotkanie po dniu zwiedzania, pracy lub przerwę w trakcie szkolenia czy konferencji jest hotelowy Lobby Bar. Na Gości czeka w nim urozmaicona oferta zdrowych przekąsek, kanapek na ciepło, a także wypieków z cukierni, herbat i kaw, alkoholi, drinków i koktajli.
W hotelu HP Park Plaza**** znajduje się strefa wellness – miejsce stworzone z myślą o zdrowej i skutecznej regeneracji. Goście hotelowi mają bezpłatny dostęp do suchej sauny.
W cenie pobytu jest możliwość ładowania elektrycznego samochodu.
Wrocław – miasto spotkań to oficjalne hasło promocyjne stolicy Dolnego Śląska, ogłoszone już ponad dwie dekady temu. Nawiązywać miało do słów papieża Jana Pawła II, który w swej homilii podkreślił, że Wrocław jest miastem, które jednoczy, że tutaj spotyka się tradycja duchowa Wschodu i Zachodu. Rzeczywiście, we Wrocławiu każdy znajdzie coś dla siebie. Miasto tętni wydarzeniami kulturalnymi, wypełnione jest miejscami wartymi odwiedzenia, zaułkami godnymi znalezienia. Niecodzienną atrakcją towarzyszącą wrocławskim spacerom jest obecność krasnali, które wymuszają wiele uśmiechów, zachęcają do uważnej obserwacji, a przy okazji uczą przyjezdnych historii miasta, zwracając uwagę na ciekawe miejsca znajdujące się w sąsiedztwie.
We Wrocławiu trudno zwiedzić wszystko podczas jednego pobytu i do miasta chce się wracać i wracać, za każdym razem odkrywając nowe miejsca. Warto zawrócić uwagę na:
Potrzebującym odpoczynku od miasta, polecamy wycieczki w nieodległe, atrakcyjne miejsca: :
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: B&D Hotels S.A., ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, NIP: 5220001116
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel HP Park Plaza. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".