Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Nałęczów jest wspaniałym miejscem nie tylko dla kuracjuszy, ale również dla miłośników historii, przyrody i architektury. Będąc w uzdrowisku koniecznie należy zobaczyć:
Na dalsze wycieczki warto wybrać się do położonego niedaleko Kazimierza Dolnego, który jest jednym z najcenniejszych i najbardziej urokliwych miejsc w Polsce.
Region oferuje także liczne atrakcje dla fanów aktywnego wypoczynku. Coś dla siebie znajdą nawet fani białego szaleństwa - w okolicy działają wyciągi w Rąblowie, Celejowie i Parchatce.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Dwór Nałęczowski Vitaligs SPA Alicja Katarzyna i Artur Cebera Sudzińscy s.c., ul. Słoneczna 20, 24-150 Nałęczów, NIP: 7162473927
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Dwór Nałęczowski Vitaligs SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".