Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddanych zostało 11 pokoi dwuosobowych z możliwością dostawki oraz 4 apartamenty. Wszystkie pokoje są standardowo wyposażone w: TV LCD, minibar, sejf, meble z litego drewna, łazienkę z kabiną prysznicową lub wanną, suszarkę do włosów, bezpłatny dostęp do Internetu Wi-Fi oraz balkon.
W Strefie Relaksu znajduje się basen, wanna z hydromasażem, sauna fińska, grota solna oraz gabinet masażu.
Dania serwowane w restauracji przygotowywane są ze świeżych składników najwyższej jakości. W menu znaleźć można szeroki wybór sałatek, dań mięsnych, zup oraz dań opracowanych z myślą o najmłodszych.
W hotelu zastosowano udogodnienia dla rodziców z małymi dziećmi: pomieszczenie, gdzie można przewinąć dziecko, nocnik, WC dla dzieci, krzesełka przy umywalce oraz w restauracji, a także dwa kąciki zabaw, plac zabaw z piaskownicą i huśtawkami oraz pokój gier. Istnieje również możliwość wypożyczenia łóżeczka dziecięcego.
Fanów narciarstwa i snowboardu ucieszy fakt, że na północnym stoku Kempa (571 m n.p.m.) w Beskidzie Śląskim znajdują się trasy narciarskie spełniające oczekiwania zarówno rodzin z dziećmi, jak i bardziej zaawansowanych narciarzy.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: ALBERTOVA stavebni spolecnost s.r.o., Bukovec 180, 73985 Bukovec, NIP: 28583078
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Kempa Superior. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".