Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały bardzo komfortowe pokoje, z których każdy wyposażony jest w: klimatyzację, internet, telewizor, telefon, bezprzewodowy internet WiFi oraz łazienkę. Dodatkowo, w apartamentach jest wanna z hydromasażem.
W hotelowej restauracji można spróbować tradycyjnych polskich dań. Każda potrawa przygotowana jest z naturalnych sezonowych produktów pochodzących wyłącznie od sprawdzonych dostawców.
W strefie wodnej & SPA znajduje się basen, jacuzzi, sala fitness, solarium, sauna sucha oraz gabinet oferujący szeroki wachlarz masaży.
Odległość od Warszawy - 225 km, od Krakowa - 115 km, od Kielc - 75 km, od Sandomierza - 55 km.
W 1897 r. córka Artura Potockiego wyszła za mąż za Mikołaja Macieja Radziwiłła wnosząc do małżeństwa pokaźną fortunę, w tym dobra rytwińskie. Wówczas jednak główna siedziba nowych właścicieli umiejscowiona była w Sichowie. Jednak, gdy syn Mikołaja i Róży, Artur Radziwiłł pojął za żonę Krystynę Broel-Plater herbu Plater i w wyniku podziału ojcowizny stał się samodzielnym gospodarzem Rytwian, miejsce to przekształcił w drugą siedzibę swojego rodu.
Radziwiłłowie byli ostatnimi prywatnymi właścicielami Rytwian. Reforma rolna wprowadzona w 1944 roku pozbawiła ich wielkiego majątku na tych terenach. Do dziś jednak można zauważyć ślady ich obecności spacerując po parku Radziwiłłów czy odwiedzając wciąż funkcjonującą cegielnię z tamtych czasów .
Warto zobaczyć w okolicach:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Dersław Sp. z o.o., ul. Ruszczańska 24, 28-230 Połaniec, NIP: 8661287451
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Nowy Dworek Rytwiany. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".