Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Wilga oferuje swoim gościom zakwaterowanie w przestronnych, nowoczesnych pokojach, z których rozpościera się niezapomniany widok na Beskidy. Każdy z nich jest wyposażony w telefon, TV, dostęp do bezprzewodowego bezpłatnego Internetu Wi-Fi, łazienkę z prysznicem, ręczniki i zestaw kosmetyków, drewniane meble i niezwykle wygodne łóżka, część pokoi posiada balkon.
Kultywując uzdrowiskowe tradycje Hotel Wilga posiada atrakcyjną ofertę relaksu i zabiegów kosmetycznych. Hotelowa Fizjosfera to miejsce odprężenia i aktywności fizycznej, oferowane zabiegi i zajęcia pomogą w utrzymaniu dobrego samopoczucia i poprawieniu ogólnego stanu zdrowia. W hotelu znajduje się sauna parowa, basen solankowy, salon kosmetyczny, grota solna, sala fitness ze sprzętem treningowym. Kompleks oferuje również zorganizowane zajęcia ruchowe - aqua aerobik, jogę, zumba fitness.
Stylowe i ciepłe wnętrze Restauracji Wilga zapewnia przyjemną atmosferę w czasie posiłków. Delektując się daniami kuchni europejskiej, podziwiać można malowniczy krajobraz Beskidu Śląskiego i Doliny Wisły. Karczma Zapiecek, do której zaprasza Hotel Wilga, to stylowe miejsce o fantastycznym, regionalnym charakterze, w której goście mogą posmakować dań góralskich przygotowanych na grillu opalanym drewnem. Dodatkową atrakcją jest urokliwe patio skąpane w kwiatach, zachęcające do spożywania posiłków pod gołym niebem. Ofertę kulinarną uzupełnia szeroka gama napojów alkoholowych i bezalkoholowych w lobby barze.
W Hotelu Wilga działa wypożyczalnia sprzętu rekreacyjnego: rowerów górskich i kijków do Nordic Walking. Dla miłośników białego szaleństwa w okresie zimowym działa wypożyczalnia nart z możliwością odbycia darmowego kursu jazdy na nartach biegowych. Po całodniowym wypoczynku można zrelaksować się w sali bilardowej lub treningowej sali fitness, a dla najmłodszych gości Hotel przygotował kolorową salę zabaw.
Leśny Park Niespodzianek to niekonwencjonalny ogród zoologiczny, który pozwala na obcowanie ze zwierzętami i przyrodą bez niepotrzebnych barier, w naturalnych warunkach bukowego starodrzewu. Część zwierząt przechadza się beztrosko między odwiedzającymi. W zagrodach zobaczymy zwierzęta groźne lub płochliwe.
Muzeum Ustrońskie im. Jana Jarockiego, prezentuje tematyczne wystawy dostyczące historii Ustronia i okolic, dziejów hutnictwa i kuźnictwa oraz działalności uzdrowiskowej. W muzeum znajduje się również skansen rolniczy z kuźnią, bogate zbiory etnograficzne i kolekcja sztuki i rękodzieła miejscowych twórców. Ofertę uzupełniają wystawy czasowe, a także koncerty i występy okolicznościowe.
Park Dinozaurów, oferuje wędrówkę po ścieżce edukacyjnej, przy której rozlokowane są ruchome modele prehistorycznych gadów, które wydają przerażające odgłosy, a także tablice informacyjne na temat każdego z okazów.
Skocznia Narciarska im. Adama Małysza, zlokalizowana w Wiśle (zaledwie 10km od Ustronia) skocznia ma historię sięgającą początku lat trzydziestych ubiegłego wieku i jest nierozerwalnie związana z największymi sukcesami polskich skoczków narciarskich. Obecny, nowoczesny, kształt został jej nadany w czasie ostatniej rozbudowy i modernicacji w 2008 roku.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe Ustroń S.A., Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, NIP: 5480077872
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Wilga. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".