Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Tulip Residences Warsaw Targowa spełnia standardy Triverna
Tulip Residences Warsaw Targowa to nowy hotel wygodnie zlokalizowany na warszawskiej Pradze, blisko stacji metra Stadion Narodowy i nieopodal centrum Warszawy. Koncepcja hotelu Tulip łączy odpoczynek i pobyt jak w domu z umożliwiającą wygodną pracę przestrzenią biurową - zarówno w pokojach, jak i apartamentach.
Tulip Residences*** oferuje przestronne pokoje hotelowe typu classic i superior, kameralne pokoje typu studio, wygodne apartamenty oraz przytulne 2-pokojowe mieszkania suite. Najwyższej jakości łóżka gwarantują udany wypoczynek. Apartamenty oraz suite to ładnie wykończone lokale mieszkalne z pokojami dziennymi oraz aneksami kuchennymi i kącikami jadalnymi ze stołami i krzesłami. Wszystkie wnętrza są indywidualnie klimatyzowane, wyposażone w sejf, TV, WiFi, miejsce do pracy z biurkiem oraz czajnik i ekspres do kawy. Dodatkowo aneksy kuchenne w apartamentach posiadają lodówkę, płytę kuchenną na indukcję, mikrofalówkę, naczynia i sztućce. Każdy pokój posiada prywatną łazienkę z kabiną prysznicową, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków i ręczników.
Do dyspozycji gości jest restauracja Włoska Praga, gdzie w godzinach porannych jest podawane śniadanie, a w godzinach popołudniowych można skosztować dań kuchni włoskiej, ale również klasyków kuchni polskiej. Na gości czeka śniadanie w formie bufetu, w którego skład wchodzą m.in. gorące napoje, soki owocowe, pieczywo, płatki śniadaniowe, świeże owoce, jajecznica, bekon, wędliny, ser, miód, asortyment ciastek. Dodatkowo w Tulip Residences*** działa sklepik z drobnymi przekąskami.
Gości planujących dłuższy pobyt z pewnością ucieszy pralnio-suszarnia, która umożliwia łatwe odświeżenie odzieży. Pralnia i suszarnia znajdują się w dyspozycji wszystkich gości, odpłatności można dokonać w recepcji.
Hotel wyróżnia świetna lokalizacja – blisko miejskich tras rowerowych, stacji metra, kolejki miejskiej SKM, którą można szybko dojechać do Lotniska Chopina, a także przystanków komunikacji miejskiej.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.19 m2
maks. 2 osoby
38 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Odbudowana po zniszczeniach wojennych Warszawa ma wiele do zaoferowania. Nie tylko jako stolica Polski, ale też prężnie rozwijające się miasto. W jego centrum efektownie rozrasta się strefa biznesowa z okazałymi drapaczami chmur. W ostatnich dekadach powstały atrakcyjne placówki muzealne, zadbano o przestrzeń zieleni miejskiej oraz koryta Wisły. Stworzono dzięki temu wiele dogodnych miejsc spacerowych. Warto pamiętać o parkach, choćby najbardziej znanym, czyli Łazienkach Królewskich. Spacer w Parku Łazienkowskim powinien być obowiązkowym punktem wizyty w Warszawie – to jeden z najpiękniejszych kompleksów ogrodowych w kraju. Centralną część parku zajmuje Pałac na Wyspie – letnia rezydencja ostatniego króla Polski, Stanisława Augusta Poniatowskiego.
Atrakcje Warszawy, które warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: WIK Hotels Sp. z o.o., ul. Zamoyskiego 37/LU1, 03-801 Warszawa, NIP: 5252751553
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Tulip Residences Warsaw Targowa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!