Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Grand Hotel Boutique spełnia standardy Triverna
W Grand Hotel Boutique każdy z pokoi został wyposażony w maksymalnie komfortowy sposób tak by zagwarantować spokojny i udany wypoczynek. Myślą przewodnią architektów i dekoratorów wnętrz Hotelu Grand było hasło 'Twój Drugi Dom'. Dlatego właśnie oferowane tu pokoje zostały urządzone i wyposażone tak, jak współczesne luksusowe apartamenty mieszkalne. Na wyposażeniu pokoju znajduje się: Internet Wi-Fi, klimatyzacja, telewizor LED, telefon, sejf, minibar, ekspres do parzenia kawy i herbaty, łazienka z kabiną prysznicową lub wanną, suszarka do włosów, kosmetyki, ręczniki.
Wellness Studio jest dopełnieniem bogatej oferty Grand Hotel Rzeszów. To tutaj goście mogą zapomnieć o troskach dnia powszedniego, a także przenieść się w cudowną kojąco-relaksacyjną podróż. Do użytku gości basen, sauna parowa oraz sucha, jacuzzi, balia z krą lodową. Dla gości ceniących sobie odrobinę ruchu zestaw urządzeń fitness, które dają możliwość dbania o kondycję fizyczną. Są to rowerki, bieżnia oraz uproszczony atlas do podnoszenia ciężarów.
Miłośnicy rozkoszy podniebienia znajdą bogactwo atrakcji kulinarnych w Grand Hotel Boutique:
W poszukiwaniu mocniejszych wrażeń hotel zaprasza do Grand Club’u, gdzie najlepsi polscy DJ rozgrzeją gości na parkiecie aż do białości, a barmani ostudzą rześkimi drinkami. Dodatkowo do dyspozycji gości Jazz Room, szczególne miejsce będące połączeniem klasycznych wnętrz z tym, co najlepsze w muzyce jazzowej i nie tylko. Wysoki poziom artystyczny, przytulne i kameralne wnętrze oraz profesjonalna obsługa gwarantują rozrywkę i odpoczynek dla każdego.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.18 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Grand Hotel Rzeszów sp. z o.o., ul. Kościuszki 9, 35-030 Rzeszów, NIP: 5170236589
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Grand Hotel Boutique. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!