Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddanych zostało 80 przestronnych pokoi, z których każdy jest wyposażony w: minibar, sejf, telewizor LCD, telefon, łącze internetowe, serwis kawowy/herbaciany, szlafrok, kapcie, suszarkę do włosów. Dodatkowo, w pokojach znajdują się balkony, z których roztacza się widok na piękne lasy Doliny Demianowskiej.
W hotelu działa rozbudowana część rekreacyjna, na którą składają się:
Ponadto, na gości chcących zadbać o swój wygląd, zdrowie i kondycję fizyczną czeka profesjonalne centrum fitness o powierzchni 84 m2, wyposażone w najlepsze urządzenia umożliwiające wykonywanie ćwiczeń wszystkich partii mięśni oraz gabinety oferujące zabiegi pielęgnacyjne, masaże oraz rytuały SPA.
W hotelowej restauracji, codziennie rano podawane jest bogate śniadanie w formie bufetu. Goście mogą skosztować ciepłych i zimnych dań, różnego rodzaju past, sałatek, owoców, świeżych soków owocowych i warzywnych. Menu wieczorne składa się z dań ze świeżych ryb, drobiu, makaronów, specjałów wegetariańskich i dań z grilla. Goście wprost uwielbiają kolację złożoną z 5 dań: przystawki, zupy, dania głównego (wybór z 4 dań), deseru oraz wyboru serów i owoców.
W ofercie a'la carte znaleźć można dania słowackie i śródziemnomorskie, przeróżne sałatki, dania dla dzieci oraz smakowite desery.
Napoje alkoholowe, aromatyczną kawę i doskonały bezglutenowy deser "Demänovský sen" można zamówić w Lobby Bar.
Osoby spragnione rozrywki mogą skierować swoje kroki do baru Relax, gdzie znajdują się 4 tory bowlingowe, 3 stoły bilardowe oraz salon gier. W tym barze jest również serwowana dobra kawa, herbata, wino, oraz coś lekkiego do przegryzienia.
Hotel z radością oczekuje rodzin z dziećmi i właśnie dla najmłodszych został przygotowany szereg atrakcji:
Aby rodzice nie musieli niczym się martwić, w hotelu jest wiele udogodnień takich, jak: menu dla dzieci, dziecinne krzesełka i stoliki, wanny dla małych dzieci, nocniki, dziecięce łóżeczka, przewijaki, podgrzewacze do butelek, śliniaki, podstawki-stopnie, dziecięce szlafroki.
Turyści mogą podziwiać przepiękne widoki na pasma górskie i doliny Słowacji. Najlepszy widok roztacza się z najwyższych szczytów Niskich Tatr takich, jak: Dziumbier (2043 m), Chopok (2024), Deresze (2004 m), Chabenec (1955 m) i Królewska Hala (1948 m).
Dzięki niezwykłej przyrodzie, Niskie Tatry od kilkudziesięciu lat są jednym z najchętniej odwiedzanych pasm górskich Słowacji. To przyczyniło się do dynamicznej rozbudowy infrastruktury przeznaczonej dla turystów: ośrodków oferujących zakwaterowania we wszystkich kategoriach, parków wodnych, obiektów sportowych, ośrodków narciarskich i turystycznych, wyciągów krzesełkowych, atrakcji adrenalinowych.
To właśnie tutaj znajdują się najbardziej znane ośrodki turystyczne i narciarskie na Słowacji. Demianowska Dolina z najbardziej popularnym ośrodkiem Jasna Niskie Tatry znajduje się w północnej części pasma górskiego Niskie Tatry.Na południu, najczęściej odwiedzane są: Tále, Serduszko, Kosodrzewina w Dolinie Bystrej i miejscowość rekreacyjna Myto pod Dumbierom. W środkowej części pasma górskiego położony jest Ośrodek narciarski Czertowica, a w zachodniej - Ośrodek Turystyczny i Narciarski Donovaly.
Oprócz turystycznych możliwości, pasmo górskie Niskie Tatry oferuje także możliwość kąpieli (Liptowska Mara, Liptowski Jan, Beszeniowa, Krpaczowo, Tále, Aqupark Tatralandia) i wizyty w jaskiniach (Demianowska Jakinia Lodowa , Jaskinia Ważecka, Demianowska Jaskinia Wolności, Jaskinia Bystrianska, Jaskinia Martwych Nietoperzy).
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Property Holding a.s., Panenska 13, 811 03 Bratislava, NIP: SK2022191930
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Wellness Hotel Chopok. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".