Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddanych zostało 26 klimatyzowanych pokoi urządzonych zgodnie z gustami nawet najbardziej wymagających gości. Każdy pokój wyposażony jest w: łazienkę z kabiną prysznicową i suszarką do włosów, telefon, internet bezprzewodowy. Dodatkowo, jeden pokój jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W hotelowej restauracji skosztować można wyśmienitych dań przygotowywanych z najwyższej jakości składników. Sympatyczna i profesjonalna obsługa jest dopełnieniem panującej tu atmosfery, która sprzyja miłemu spędzeniu czasu.
Niewątpliwą atrakcją hotelu Rigga jest salon SPA, w którym można zadbać o atrakcyjny wygląd i jednocześnie zrelaksować się. Szeroki wachlarz masaży, zabiegów upiększających i odprężających pozwala dopasować rytuał do indywidualnych potrzeb. Miłe chwile można również spędzić w jaccuzzi.
Jedną z atrakcji miasta jest działające od 15 lat Muzeum Motyli przy ulicy Gen. Józefa Hallera 19. Muzeum jest w posiadaniu ponad 400 gablot etymologicznych, w których skrywa się ponad 5000 sztuk owadów i motyli.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Rezydencja RIGGA Robert Rigga, ul. Harcerska 7, 84-120 Władysławowo, NIP: 5871117570
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Rigga. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".