Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały klimatyzowane pokoje utrzymane w stylu klasycznym. Każdy pokój wyposażony jest w: łazienkę, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych, telefon, radio, sejf, minibar i bezprzewodowy dostęp do internetu.
W eleganckiej hotelowej restauracji dzień zaczyna się od śniadania w formie bogatego bufetu. W menu znalazły się zarówno sztandarowe dania kuchni węgierskiej, jak i specjały ze świata. Przy sprzyjającej aurze, posiłkiem można cieszyć się na słonecznym tarasie. Uzupełnieniem uczty jest szeroki wachlarz trunków, w tym win węgierskich serwowanych w drink-barze.
W hotelu działa strefa SPA & Wellness, w której skorzystać można z łaźni parowej, sauny fińskiej, sauny na podczerwień oraz jacuzzi. Dodatkowo, przygotowano szeroką ofertę zabiegów: rehabilitacyjnych, kosmetycznych, upiększających.
9 kilometrów dalej znajduje się miasto Keszthely utrzymujące się głownie z turystyki. Pierwsze wzmianki o tym mieście pojawiły się w XIII wieku, a jednym z ciekawszych zabytków jest pochodzący z końca XIV wieku gotycki kościół będący jednocześnie najstarszym budynkiem w mieście.
W Keszthely znajduje się również neobarokowy pałac z 1745 roku. Jego mury ozdobione są rzeźbami, kolumnami i balkonami, a cały pałac liczy 101 pomieszczeń, w tym bibliotekę, w której półki z książkami sięgają 8 metrów wysokości. Sześćdziesiąt kilometrów od Heviz znaleźć można największe jezioro Europy Środkowej - Balaton (Jezioro Błotne).
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: VASÚTI ALKALMAZOTTAK RUDOLF SEGÉLYEGYESÜLETE, Barros ter. 15, H-1077 Budapeszt, NIP: HU19001535
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Erzsebet Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".