Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Aparthotel oferuje designerskie pokoje, stworzone specjalnie dla Klientów pragnących odpocząć nie tylko w luksusie, ale i kameralnej atmosferze. Pokoje oferują niepowtarzalny klimat, dzięki wystrojowi oraz prywatnemu SPA. Jest to jedyne miejsc w Krakowie, gdzie w pokoju można znaleźć: dwuosobowe jacuzzi z masażem wodnym i powietrznym oraz wbudowanym radiem, dwuosobowy prysznic z dyszą deszczową, 2 telewizory 40" LCD z ponad 200 kanałami (jeden w sypialni, drugi w łazience, który można oglądać leżąc w jacuzzi) jak również wyjątkowo urokliwy wodospad na wyeksponowanej kamiennej ścianie. Wszystkie pokoje urządzone są w stylu Art-Deco, są klimatyzowane, mają ogrzewane podłogi oraz wi-fi. To właśnie niesamowite połączenie historii i nowoczesności, a także położenie w centrum Krakowa decydują o unikatowym charakterze Komorowski Luxury Guest Rooms.
Kraków to także miasto tętniące życiem kulturalnym. O każdej porze roku na Starym Mieście można natknąć się na koncert, spektakl, wystawę czy kiermasz okolicznościowy. Szczególnie obfite w atrakcje miast jest latem oraz na Święta Bożego Narodzenia i Wielkanoc. W Krakowie nie sposób się nudzić!
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Canada Sp. z o.o., ul. Długa 7/6, 31-147 Kraków, NIP: 6762507841
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Komorowski Luxury Guest Rooms. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".