Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały 24 przestronne, urządzone ze smakiem pokoje 2-osobowe oraz jeden luksusowy apartament. Pokoje rozmieszczone są na dwóch utrzymanych w różnym stylu piętrach. Każdy pokój wyposażony jest w: klimatyzację, internet bezprzewodowy, telefon, telewizor, radio oraz prywatną łazienkę.
W tutejszej restauracji serwowane są bardziej nowoczesne dania kuchni międzynarodowej oraz w pełni tradycyjne, staropolskie potrawy. Aby smak dań zachwycał, kucharze sięgają tylko po najlepsze, świeże składniki. I tak powstaje np. jesienna zupa warzywna z rydzami, bajgiel kazimierski zapieczony z jesiennymi grzybami i kozim serem z Wiechniowa czy krupnik na bazie gęsich żołądków zaprawiany wódką. W letnie popołudnia posiłkiem można delektować się na tarasie.
Gusta nawet najbardziej wybrednych koneserów zaspokoi paleta trunków idealnie oddających charakter Pensjonatu przygotowana przez doświadczonych sommelierów i dostępna w hotelowej Winiarni. Tu też można zrelaksować się przy dobrej powieści z biblioteczki lub zagrać w bilard.
W Strefie Relaksu stworzono dla gości wspaniałe warunki do odpoczynku. Można tu zadbać zarówno o ciało, jak i o duszę. Profesjonalne gabinety odnowy biologicznej oferują bogaty wachlarz zabiegów. Seans w saunie suchej lub parowej oraz kąpiel w jacuzzi pozwalają zregenerować siły i odprężyć się.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Przedsiębiorstwo Handlu wewnętrznego Sp. z o.o., ul. Partyzantów 2A, 24-100 Puławy, NIP: 7162327597
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pensjonat Kazimierski. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".