Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Każdy apartament składa się ze strefy dziennej z funkcją sypialną i sprzętem RTV, doskonale wyposażonego aneksu kuchennego z jadalnią, łazienki z kabiną prysznicową i pralką, sypialni i dużego słonecznego tarasu. W aneksie kuchennym znalazły się m.in. lodówka, zmywarka, czajnik elektryczny, płyta grzewcza oraz naczynia i garnki. Dodatkowo, wille posiadają prywatną działkę z tarasem, meblami ogrodowymi i grillem oraz 2 prywatne miejsca parkingowe.
Goście obiektu mogą korzystać z uroków podgrzewanego basenu zewnętrznego. Mierzy on 25 metrów długości, a temperatura wody sięga nawet 26 stopni Celsjusza. Basen czynny jest od maja do końca września.
Osoby lubiące aktywność fizyczną, mogą zadbać o kondycję wykonując pełen trening siłowy i aerobowy w doskonale wyposażonej siłowni. Jest też kort tenisowy.
Przez Ustronie Morskie przebiega najdłuższy szlak rowerowy R10, warto więc zabrać na urlop rowery, które można przechować w zamykanej wiacie rowerowej znajdującej się na terenie rezydencji „Equilibrium”.
Z myślą o najmłodszych gościach przygotowano brodzik basenowy i plac zabaw z trampoliną. Ponadto, dla rodzin z dziećmi, we wszystkich lokalach zapewnione są: krzesełko do karmienia, podnóżek do umywalki, sztućce i zastawa dla maluszków.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Rafał Dorywalski, ul. Rolnicza 458, 05-092 Dziekanów Nowy, NIP: 7752132191
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Equilibrium Apartments. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".