Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały przytulne pokoje. Każdy pokój to połączenie indywidualnego stylu z funkcjonalnością starannie dobranych mebli. Wszystkie pokoje są wyposażone w: telewizor, bezprzewodowy internet WiFi, mini bar, klimatyzację, telefon i sejf. Dodatkowo, w prawie wszystkich pokojach jest balkon, z którego roztacza się widok na morze.
Każdy dzień rozpoczyna się śniadaniem w formie bogatego bufetu (w godz. 7:30-11:00). W ciepłe dni warto zasiąść do posiłku na słonecznym tarasie, który jest częścią restauracji. W karcie znalazły się różnorodne dania, a każde przygotowywane jest ze świeżych produktów najwyższej jakości.
W hotelu znajduje się basen z dyszami do hydromasażu, sauna fińska oraz sala fitness. Można również wypożyczyć rowery.
Z myślą o najmłodszych gościach przygotowano salę zabaw.
Miejscowość ta zachwyca malowniczymi widokami, łagodnym śródziemnomorskim klimatem oraz różnorodnością tutejszych plaż. Krajobraz uzupełnia obfita roślinność i rozmieszczone na plaży atrakcje dla dzieci i dorosłych.
Będąc w Dramlj warto wybrać się na wycieczkę w głąb lądu szlakiem średniowiecznych zamków - Grizane, Drivenik oraz Bribir.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Grand Dramalj d.o.o., Brace Car 6, 51265 Dramalj Croatia, NIP: HR88632032066
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Grand Hotel Dramalj. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".