Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.

Grand Hotel Dramalj ****

Dramalj Croatia, Chorwacja

Wybierz daty pobytu i pokój

krok 1. Wybierz datę przyjazdu
krok 2. Wybierz datę wyjazdu
krok 3. Wybierz pokój
Chorwacja to raj dla miłośników wody
Opis
Jak dojechać?
Opinie
Zobacz podobne obiekty
Aminess Casa Lisanj Family Hotel
All inclusive
Bezpłatna anulacja
Oferta kończy się za 2 dni
od 697
za noc za pokój 2-os.
Aminess Maestral Hotel
Śniadanie i obiadokolacja w cenie
Bezpłatna anulacja
Oferta kończy się za 2 dni
od 477
za noc za pokój 2-os.
Crvena Luka Resort
Śniadanie i obiadokolacja w cenie
Oferta kończy się za 2 dni
od 466
za noc za pokój 2-os.
Aminess Atea Camping Resort Holiday Homes
Bezpłatna anulacja
Oferta kończy się za 1 dzień
od 224
za noc za pokój 4-os.
Hotel Marina Selce
Śniadanie w cenie
Oferta kończy się za 2 dni
od 542
za noc za pokój 2-os.
Aminess Lisanj Family Hotel
All inclusive
Bezpłatna anulacja
Oferta kończy się za 2 dni
od 748
za noc za pokój 2-os.

Opis:

Grand Hotel Dramalj to komfortowy, czterogwiazdkowy obiekt położony zaledwie 6 minut spacerem od plaży. Niezwykłe malownicze otoczenie i profesjonalny, pomocny personel sprawiają, że jest to wymarzone miejsce na wypoczynek.

Do dyspozycji gości oddane zostały przytulne pokoje. Każdy pokój to połączenie indywidualnego stylu z funkcjonalnością starannie dobranych mebli. Wszystkie pokoje są wyposażone w: telewizor, bezprzewodowy internet WiFi, mini bar, klimatyzację, telefon i sejf. Dodatkowo, w prawie wszystkich pokojach jest balkon, z którego roztacza się widok na morze.

Każdy dzień rozpoczyna się śniadaniem w formie bogatego bufetu (w godz. 7:30-11:00). W ciepłe dni warto zasiąść do posiłku na słonecznym tarasie, który jest częścią restauracji. W karcie znalazły się różnorodne dania, a każde przygotowywane jest ze świeżych produktów najwyższej jakości.

W hotelu znajduje się basen z dyszami do hydromasażu, sauna fińska oraz sala fitness. Można również wypożyczyć rowery.

Z myślą o najmłodszych gościach przygotowano salę zabaw.

Udogodnienia w hotelu:

Basen krytyBasen kryty
BarBar
Ogród / ParkOgród / Park
Plac zabaw dla dzieciPlac zabaw dla dzieci
SiłowniaSiłownia
KlimatyzacjaKlimatyzacja
Pobyt z pupilemPobyt z pupilem
WindaWinda
ParkingParking
Płatność kartąPłatność kartą

Lokalizacja:

Hotel Grand Dramalj usytuowany jest na wybrzeżu, 2 km od miasteczka Crikvenica w samym sercu regionu Kvarner.

Atrakcje:

Dramalj to mały kurort położony 2 km od miasta Crikvenica, połączony promenadą z innymi miejscowościami Riwiery Crikvenickiej - można do nich dotrzeć kolejką turystyczną.

Miejscowość ta zachwyca malowniczymi widokami, łagodnym śródziemnomorskim klimatem oraz różnorodnością tutejszych plaż. Krajobraz uzupełnia obfita roślinność i rozmieszczone na plaży atrakcje dla dzieci i dorosłych.

Będąc w Dramlj warto wybrać się na wycieczkę w głąb lądu szlakiem średniowiecznych zamków - Grizane, Drivenik oraz Bribir.

Jak dojechać?

Samochód

Odległość od Warszawy - 1215 km, od Wrocławia - 1045 km, od Krakowa - 970 km.

Adres

Grand Hotel Dramalj
Brace Car 6
51265 Dramalj Croatia

Sprawdź ile czasu zajmie Ci podróż samochodem

Oferta prezentowana przez firmę

Grand Dramalj d.o.o.
Brace Car 6
51265 Dramalj Croatia
NIP: HR88632032066
Opinie

Opinię może dodać wyłącznie osoba, która zarezerwowała i zrealizowała pobyt w obiekcie za pośrednictwem Triverna.pl. Dzięki temu mamy pewność, że opinie rzetelnie opisują pobyt w obiekcie.

Opinie prezentujemy dla hoteli, które zostały ocenione przez naszych użytkowników co najmniej 3 razy.

Informacja dla konsumentów:

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Grand Dramalj d.o.o., Brace Car 6, 51265 Dramalj Croatia, NIP: HR88632032066

Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Grand Hotel Dramalj. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.

Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".

Triverna
Triverna to ekskluzywny klub hotelowy ze starannie dobranymi ofertami w wyjątkowych cenach specjalnie dla klubowiczów. Korzystając z naszego Klubu masz pewność, że oferowane promocje są unikalnymi okazjami. Możesz zaoszczędzić nawet do 70%.Serwis triverna.pl używa cookies. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i polityki prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania - zapoznaj się z naszą polityką prywatności.