Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Nad Pisą oferuje swoim gościom zakwaterowanie w czystych i wygodnych pokojach wyposażonych w: telewizor, telefon, Internet, łazienkę z kabiną prysznicową. W pokojach znajdujących się na pierwszej kondygnacji znajdują się tarasy, większość z nich z widokiem na rzekę Pisę.
Dopełnieniem udanego wypoczynku Nad Pisą będzie odprężający seans w saunie. W ofercie SPA znajdują się również liczne masaże, zabiegi na twarz, ciało i włosy.
Podczas pobytu Nad Pisą goście hotelowi mogą spróbować mazurskich specjałów. Hotelowa Restauracja specjalizuje się w potrawach regionalnych i staropolskich przysmakach.
Również dzieci znajdą w Hotelu Nad Pisą coś dla siebie. Przed hotelem znajduje się plac zabaw przeznaczony specjalnie dla nich.
Z placu przed muzeum jest dosłownie krok nad Pisę, gdzie przy kładce na przystani czeka na turystów 'Smętek', niewielki statek, który zabierze chętnych w rejsy po jeziorach Roś, Seksty czy Śniardwy. Odpoczywając w Piszu nad jeziorem Roś warto zdecydować się na spływ Pisą.
Trudno nie wspomnieć też o Kamiennej Babie. Najstarszy zabytek Pisza, pochodzący prawdopodobnie z czasów pogańskich Prusów, ustawiony jest przed Basztą (naprzeciwko wejścia do muzeum).
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHU KOLBI s.c. Grażyna i Ireneusz Szumowscy, ul. Wojska Polskiego 3, 18-500 Kolno, NIP: 7210001127
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Nad Pisą. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".