Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Sośnica oferuje swoim gościom zakwaterowanie w przestronnych pokojach, w części z nich znajdują się również duże balkony. Każdy pokój wyposażonych został w: TV, radio, łazienkę z kabiną prysznicową, suszarką do włosów, czajnik bezprzewodowy.
Sośnica to miejsce stworzone do relaksu w atmosferze niezmąconego spokoju. Do dyspozycji gości: basen, sauna, siłownia, gabinet masażu sportowego i leczniczo-rehabilitacyjnego.
W menu restauracji królują klasyczne dania kuchni polskiej serwowane z akcentami podhalańskimi. Dodatkowo pensjonat zaprasza na słoneczny taras, a wieczorami do klubu nocnego. Do dyspozycji gości spragnionych rozrywki jest bilard, tenis stołowy, wypożyczalnia nart i snowbordów.
Sośnica to obiekt przyjazny dla rodzin z dziećmi w każdym wieku. Z myślą o najmłodszych gościach hotel przygotował szereg udogodnień dla rodziców z dziećmi. W pokojach dostępne są: wanienki, podesty, maty antypoślizgowe, łóżeczka, nianie elektryczne, podgrzewacze, nawilżacze, przewijaki, zaślepki kontaktów, wózki, nosidełka, wysokie krzesła, naczynia plastykowe. Ponadto pensjonat oferuje playstation, basen z zajęciami w sezonie (baby intro diving), piłkarzyki, ping-pong, plac zabaw, bawialnia, ogród, kino, gry, bajki DVD/USB, animacje (sezonowo), opieka (w pakietach lub płatana dodatkowo).
Atrakcje w Zakopanem:
Zakopane to raj dla amatorów białego szaleństwa, zarówno narciarzy, jak i snowboardzistów. Znajduje się tu kilka ośrodków narciarskich, wyciągi, wypożyczalnie sprzętu oraz szkoły narciarskie:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Brand com sp. z o.o., ul. Heleny Modrzejewskiej, 34-500 Zakopane, NIP: 6443501974
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pensjonat Sośnica. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".