Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddanych zostało 38 przestronnych pokoi 2 i 3-osobowych, 4-osobowe studio oraz apartament mogący pomieścić od 4 do 6 osób. Każdy pokój wyposażony jest w: telewizor LCD, bezprzewodowy dostęp do internetu, lodówkę, czajnik oraz łazienkę.
W obiekcie znajduje się restauracja serwująca doskonałe jedzenie przygotowane z wysokiej jakości produktów. Każdy dzień rozpoczyna się śniadaniem (8:15-10:00), natomiast obiadokolacje podawane są w godz. 17:00-19:00.
Osoby spragnione relaksu z pewnością docenią strefę saun, gdzie można odprężyć się, zadbać o ciało i ducha. Seanse w saunie suchej i łaźni parowej pomogą usunąć nagromadzone toksyny, rozluźnić mięśnie i pobudzić krążenie. Zaraz po takim seansie można ochłodzić ciało w kabinie lodowej, gdzie znajduje się specjalna misa z drobniutkim lodem służącym do nacierania ciała. Innym sposobem schłodzenia po seansie w saunie jest wiadro bosmana. W strefie relaksu przygotowano także jacuzzi oraz prysznic wrażeń, czyli specjalny natrysk ze zmiennym natężeniem, rodzajem i temperaturą strumieni wody. Do tego włączona jest światłoterapia oraz aromaterapia, które dostarczają sensualnych odczuć.
W niecodzienny krajobraz wpisuje się również 33,3-metrowa latarnia morska, której światło widoczne jest z odległości prawie 30 km. Została ona zbudowana z czerwonej glazurowanej cegły, a każdą kondygnację podkreśla ozdobny gzyms. Latarnia jest udostępniona do zwiedzania, a z jej balkonu rozciąga się piękny widok na morze i dwa duże jeziora przybrzeżne.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Resort Holiday Home & SPA Sylwia Urbańska , ul. Nakielska 51/6, 85-219 Bydgoszcz, NIP: 9670596749
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Resort Holiday Home & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".