Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Ren oferuje swoim gościom zakwaterowanie w nowocześnie urządzonych pokojach w stylu, który nawiązuje do miejscowej produkcji piwa. Na wyposażeniu pokoju znajduje się: TV, Internet bezprzewodowy, łazienka z kabiną prysznicową, suszarka do włosów oraz wydzielone miejsce do pracy.
Medi Spa Ren to wyjątkowe miejsce na prawdziwą odnowę ciała oraz umysłu. Do dyspozycji gości jest basen wewnętrzny (15x6m oraz 1,2-1,4m głębokości), strefa saun (fińska sucha, parowa, infrared - podczerwień) oraz jacuzzi. W części gabinetowej znajduje się gabinet kosmetyczny, gabinet do kosmetyki ciała, również dla dwojga. W ofercie m.in.: masaże, rytuały SPA, kriolipoliza, zabiegi oczyszczające.
Urokliwe wnętrze restauracji zachęca do wypróbowania wyszukanych potraw kuchni polskiej oraz śródziemnomorskiej. Do dyspozycji gości bar z szerokim wyborem alkoholi. Istnieje również możliwość spróbowania piwa z własnego Browaru Kociewskiego.
Dodatkowe atrakcje w hotelu to: kręgle - ostatnimi czasy jedna z najbardziej popularnych zabaw integracyjnych, na gości czekają cztery pełno wymiarowe tory oraz stół do bilarda. Największą atrakcja jednak jest możliwość degustacji piwa warzonego na Kociewiu, gdzie pod czujnym okiem piwowara i gości pubu siedzących wokół kadzi piwowarskich odbywa się proces warzenia brzeczki piwnej.
Starogard Gdański leży na pograniczu Borów Tucholskich, przez jej tereny płynie rzeka Wierzyca, tworząc malowniczy krajobraz charakterystyczny dla terenów polodowcowych. Nieodłącznym elementem krajobrazu gminy są lasy i jeziora, które ze względu na swój urok i różnorodność stanowią szczególne miejsce spotkań człowieka z naturą. W mieście i okolicach warte zobaczenia są:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Eurobud Chajewscy sp.j., ul. Skarszewska 5, 83-200 Starogard Gdański, NIP: 5922116630
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Ren. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".