Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Marko Polo Hotel by Aminess spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Do dyspozycji gości oddano komfortowe i przestronne pokoje, z których każdy wyposażony jest w klimatyzację, telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu, telefon, minibar, sejf oraz łazienkę z kabiną prysznicową lub wanną.
Tutejsza kuchnia to przede wszystkim bogactwo lokalnych smaków. Goście mogą skosztować doskonałych potraw, delektując się pięknym widokiem. W karcie znalazły się dania rybne, mięsne i wegetariańskie. Ponadto, na tarasie przy restauracji organizowane są wieczory z muzyką na żywo. Można również zrelaksować się przy doskonałym drinku serwowanym w barze, a w ciągu dnia korzystać z baru przy basenie, oferującym dodatkowo taras z niezapomnianym widokiem na morze i stare miasto Korčuli.
Osoby spragnione relaksu i odprężenia mogą spędzić czas w strefie wellness obejmującej: basen kryty i odkryty, jacuzzi, saunę oraz siłownię. Przygotowano również bogatą ofertę masaży, a obok hotelu znajduje się kort tenisowy.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Korčula to piękna górzysta wyspa położona w południowej Dalmacji, pomiędzy Splitem i Dubrownikiem. Wyspę porasta śródziemnomorska roślinność, jej najwyższe szczyty przekraczają wysokość 500 m n.p.m., zamieszkuje ją ok. 17 tys. mieszkańców zajmujących się w dużej mierze turystyką, a także rybołówstwem, uprawą figowców, winorośli i oliwek. Stolica i największe miasto wyspy, Korčula, ze względu na swą atrakcyjność bywa nazywana małym Dubrownikiem.
Średniowieczne miasto Korčula zostało malowniczo zbudowane z białego kamienia i już w XIV wieku otoczone potężnymi murami z basztami. Przeszedłszy przez Bramę Lądową, zagłębiamy się w plątaninie starych wąskich uliczek, pięknych kamienic, reprezentacyjnych pałaców i majestatycznych kościołów, z których najważniejszym jest katedra św. Marka. Jednym z popularniejszych turystycznie miejsc jest muzeum dom narodzin Marco Polo, który zgodnie z tradycją miał się tutaj urodzić.
Kolekcjonerów lokalnych smaczków i tradycji zainteresować może Moreška – rycersko-ludowa gra organizowana na Korčuli od średniowiecza. Koncentruje się ona wokół walki dwóch królów i ich armii o rękę pięknej księżniczki, narzeczonej Osmana, porwanej przez króla Moro. Przedstawienia tańczących z mieczami przy akompaniamencie orkiestry organizowane są na żywo raz w tygodniu w Korčuli.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: HTP KORCULA D.D. , Setaliste Frana Krsinica 104, 20260 Korcula, NIP: HR 63259199217
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Marko Polo Hotel by Aminess. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!