Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały luksusowe pokoje i apartamenty. Każdy pokój wyposażony jest w: telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu, minibar, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf oraz łazienkę z kabiną prysznicową, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków.
W hotelowej restauracji serwowane są dopracowane w szczegółach dania przygotowywane ze świeżych, w dużej mierze regionalnych produktów. Oprócz tego, goście mogą spędzić czas w klimatycznym barze utrzymanym w angielskim stylu. Przygotowano również chatę grillową.
Teren wokół hotelu liczy 3 hektary powierzchni. Wzdłuż jednego z dwóch jezior rozciąga się prywatna plaża, a nieopodal znajduje się zarybiony staw oraz tereny sportowe i rekreacyjne m.in. boisko do piłki nożnej, boisko do siatkówki. Oprócz tego, w hotelu można skorzystać z sauny oraz wypożyczyć rowery.
Z myślą o najmłodszych gościach przygotowano zewnętrzny plac zabaw oraz salę multimedialną z konsolą Xbox.
To, co jest typowe dla Brodnickiego Parku Krajobrazowego, a jednocześnie czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym to naturalne zbiorowiska torfowiskowe, szuwarowe i wodne, w których występuje około 950 gatunków roślin. Można też zobaczyć tu kilkusetletnie drzewa.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: MULTIMER Sp. z o.o., Frydrychowo 54a, 87-410 Kowalewo Pomorskie, NIP: 9561031149
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Pory Roku. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".