Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Po niedawnej rozbudowie do dyspozycji gości oddanych zostało 135 nowoczesnych pokoi. Pokoje w nowej części wyróżnia przestronność oraz klasyczny, elegancki wystrój. W części historycznej każdy pokój jest unikatowy i w designerski sposób tworzy stylową atmosferę. Oferowane pokoje są klimatyzowane, wyposażone w sejf, minibar, zestaw wypoczynkowy, telewizor z płaskim ekranem i kanałami satelitarnymi, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sprzęt do prasowania oraz biurko i dostęp do bezprzewodowego internetu i ładowarkę indukcyjną dla smartfonów. W łazience mieści się prysznic lub wanna, suszarka do włosów, zestaw hotelowych kosmetyków, a w pokojach klasy deluxe dodatkowo szlafroki, kapcie i waga łazienkowa. Goście pokoi deluxe mogą korzystać także z ekspresów do kawy.
Posiłek w hotelowej strefie restauracyjno-kawiarnianej będzie niezapomniany zarówno ze względu na wyszukane smaki i formę podania, jak i sam wystrój wnętrza. Kaktusy Kato Koncept Kulinarny to restauracja, bar oraz kawiarnia, które nawiązują do gastronomicznej historii przestrzeni z lat 70. XX w. Nowoczesna kuchnia nawiązuje do najlepszych kulinarnych tradycji. Oryginalne wnętrze z przeszklonym dachem tworzy niepowtarzalny klimat i staje się nową wizytówką miasta. Śniadania składają się tutaj z niemal stu starannie wybranych składników najwyższej jakości. Najważniejszy posiłek dnia z pewnością sprosta Waszym oczekiwaniom. 4 rodzaje kaw oraz słodkości z miejscowej cukierni dopełniają bogaty bufet dań śniadaniowych.
Osoby lubiące aktywne spędzanie czasu mogą skorzystać z wyposażonego w nowoczesny sprzęt centrum fitness z siłownią.
W Hotelu Diament Plaza Katowice znajdują się nowoczesne sale konferencyjne typu VIP. Komfortowy pobyt zapewnia także możliwość zaparkowania samochodu w podziemnym garażu, a dojazd ułatwiają bliskość Drogowej Trasy Średnicowej oraz autostrady A4.
Odległość od Krakowa - 85 km, od Wrocławia - 195 km, Od Warszawy - 295 km, od Gdańska - 520 km
Katowice to młode i dynamicznie rozwijające się miasto, będące kulturalnym i administracyjnym centrum Górnego Śląska. Przez długi czas były kojarzone głównie z węglem i stalą, jednak obecnie na wizerunek miasta składają się usługi, nauka i sztuki piękne. Katowice są na dobrej drodze do tego, by zostać europejską stolicą kultury. Po mieście można spacerować szlakiem street artu, poszukując kolejnych murali, których na ścianach budynków jest zaskakująco wiele, m.in. malowidło przedstawiające Wojciecha Korfantego, mural 3D na tyłach Szkoły Muzycznej, na ścianie urzędu miejskiego przy ul. Młyńskiej, kilka przedstawień na ul. Tylnej Mariackiej i wiele innych.
Warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotele Diament S.A., ul. Dąbrowskiego 50, 44-100 Gliwice, NIP: 6450000606
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Diament Plaza Katowice Centrum. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".