Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano komfortowe pokoje, z których każdy jest wyposażony w: telewizor, telefon, bezprzewodowy dostęp do internetu, minibar, sejf oraz łazienkę z kabiną prysznicową i suszarką do włosów. Dodatkowo, każdy pokój posiada balkon.
W hotelowej restauracji dzień rozpoczyna się bogatym bufetem śniadaniowym. Podawane są tu dania przygotowywane ze świeżych produktów najwyższej jakości. Goście mogą cieszyć się posiłkiem na przylegającym do restauracji tarasie. Wieczorem można zrelaksować się przy drinku w lobby.
Goście spragnieni relaksu, z pewnością docenią przygotowaną z myślą o nich strefę relaksu obejmującą saunę parową, saunę fińską, saunę infrared, prysznic wrażeń, jacuzzi. Oprócz tego, goście mogą wybierać z szerokiego wachlarza masaży i zabiegów pielęgnacyjnych, a o kondycję fizyczną zadbać w strefie fitness.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Golte d.o.o., Radegunda 19c, 3330 Mozirje, NIP: SI 81050984
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Golte. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".