Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano eleganckie przestronne pokoje, z których każdy wyposażony jest w klimatyzację, sejf, minibar, telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu oraz prywatną łazienkę z kabiną prysznicową. Na gości czekają szlafroki, ręczniki, suszarka do włosów i podstawowe kosmetyki.
Szef kuchni przygotowuje doskonałe dania kuchni międzynarodowej. Potrawy powstają z sezonowych produktów najwyższej jakości. Goście mogą również skosztować tu tradycyjnych przysmaków regionalnych. Przyjemna atmosfera i eleganckie wnętrze restauracji zachęcają do dłuższego delektowania się posiłkiem.
Osoby spragnione relaksu z pewnością docenią rozległą strefę Wellness & SPA, obejmującą wewnętrzny basen, saunę fińską, łaźnię turecką oraz strefę wypoczynku. Oprócz tego na gości czeka nowoczesna grota solna i profesjonalne gabinety, gdzie skorzystać można z szerokiego wachlarza zabiegów i rytuałów upiększających oraz relaksujących.
W 1927 roku w mieście wzniesiono fabrykę szkła, która dziś należy do grona najbardziej znanych fabryk. Produkuje się tutaj szkoło m.in. dla Waterford Crystal. Fabryka jest otwarta dla zwiedzających i stwarza niepowtarzalną okazję, aby zobaczyć proces produkcji szkła "od kuchni".
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Atlantida Rogaska d.o.o , Cvetlicni Hrib 1, 3250 Rogaska Slatina, NIP: SI 60480980
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Atlantida Boutique Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".