Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały komfortowe pokoje utrzymane w starannie przemyślanej kolorystyce i stylu. Każdy pokój wyposażony jest w: telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu, minibar, sejf, klimatyzację oraz łazienkę z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
W hotelowej restauracji skosztować można nietuzinkowych potraw inspirowanych tradycyjną kuchnią polską. Szef Kuchni z niezwykłą starannością przygotowuje każde danie tworząc na talerzach małe dzieła sztuki. Wieczór można natomiast spędzić w stylowym Barze, gdzie serwowane są doskonałe drinki.
Osoby spragnione relaksu z pewnością docenią szeroki wachlarz zabiegów oferowanych przez hotelowe SPA. Wśród wykonywanych zabiegów i rytuałów znalazły się m.in. masaż gorącymi kamieniami, parafinowa kąpiel na dłonie, masaż relaksacyjny aromatycznymi olejkami. Oprócz tego przygotowano strefę saun z łaźnią parową i sauną suchą oraz jacuzzi.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PUH Chemirol Sp. z o.o., Przemysłowa 3, 88-300 Mogilno , NIP: 5571589655
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Amazonka. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".